|
|
|
|---|---|
Blykälkeraggaren |
Nån som vet var jag kan få tag i scheman till en 733 79a??? och så undrar jag var man kan få tag i en verkstadshandbok till bilen mitt sökande efter Haynes böcker har varit förgäves finns inte... gärna en skiss över sprutet nån som har kanske?? Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
BMW-Yoda |
Har du inte fått mina mail? Skickar igen blir dum i huvet på felia. BMW-Yoda |
BMW-Yoda |
Skickade alldeles nyss till bajen-adressen. Kommer det inte vet jag inte vad det är för fel, det har gått iväg alla gångerna. BMW-Yoda |
Blykälkeraggaren |
Vad e de för fel på felia egntligen??? men har en sån adress oxå hade inte fått nått än på dom andra iaf... 78mattsson@telia.com Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
Blykälkeraggaren |
Kollade nyss min felia lyckades leverera til hotmailen så felia adressen funkar iaf... Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
BMW-Yoda |
Hallo. Skickade igen nyss till teliaadressen. Hoppas det funkar. Dom andra ligger väl i nåt jävla dike längs nån informationsmotorväg. BMW-Yoda |
Blykälkeraggaren |
Hahahaha gör dom säkert.... Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
Blykälkeraggaren |
Tack för alla försök... Men de verkar inte ha funkat den här gången heller måste va nån serie krock nånstans på informationsmotorvägen... Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
Buller |
När det rör sig rep handböker, kan du titta på Länk Dom har till dom flesta BMW modeller |
518i slow mobil |
De var ju dyra till tusen..... Konstigt att schemana inte kom fram till Herr Blykälke, maila dem till mig så ger jag dem till honom direkt.... p.c@home.se Kärringar kör Golf. Män kör BMW |
BMW-Yoda |
Hej Skickad igen till 518slowmobil. BMW-Yoda |
518i slow mobil |
Din mail måste spöka. Kom inte fram till mig heller! Undersök... Kan vara bra med fungerande mail..... :) Kärringar kör Golf. Män kör BMW |
BMW-Yoda |
Kan du inte skicka ett mail till mig, så svarar jag på det. Det har varit tunnsått med mail men bildelsimportens kommer ju fram så jag trodde inte det var nåt fel. BMW-Yoda |
518i slow mobil |
Nu har jag mailat.... Kärringar kör Golf. Män kör BMW |
518i slow mobil |
Nu har mailet kommit fram så MR Opel ska få skisserna så fort jag kan ge dem.... BMW 6:a låter gott! |
BMW-Yoda |
Fy fan va bra!! Hade gått fortare att skicka det med posten. Ha,re. BMW-Yoda |
Blykälkeraggaren |
Hörru slömobil du är ju långsammare än mitt 56k modem... när får man skissen då??? Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
518i slow mobil |
EWA. Skulle du skicka det igen eller? Har inte kommit något. pröva igen.... Letar efter bra m10 2L till bra pris! |
Blykälkeraggaren |
Va snackar du om du sa ju att du hade schemat hemma...o om du inte hajar va yoda menade så va det ett skämt.... ja vill ha det där schemat så man kan gå igenom de o se hur de ser ut.......... Sex cylindrar är manligt fyror är trams |
BMW-Yoda |
Hej Har skickat det igen efter du hade bort det,som svarmail. Det borde ha kommit. Annars skickar jag det igen. BMW-Yoda |
Blykälkeraggaren |
Skicka till mig istället...ja skickar ett mejl till dej det verkade ju funka när du svarade på ett... 8 cylindrar vrålar skönt, men ljudet av en ylande sexa är inte heller helt fel... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.