|
|
|
|---|---|
|
Hej! Funderar bara på om M-karossen är bredare än den vanliga 2,8:an exempelvis? Eller är det bara div spoilers och hjul som gör att den ser fetare ut? Tänker först och främst på Coupén, men det kanske är samma som gäller för Roadstern. | |
|
Nej, de är inte bredare karossmässigt, däremot är spårvidden större (tror jag) vilket får den att se bredare ut. ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
BoZton Grodan |
Jag letade mått på bilarna, men hittade inget. -Däremot hittade jag den här snubben... Länk Han har byggt dig en M av en 2,8..*s*...fett blev det iaf* -Notera låsknappen på bakluckan sitter till höger.. // BoZton Grodan |
|
det är bara dem fyrcylindriga som är 6cm smalare. oxå som Mattias säger är spårvidden fram på M mer pga av annat ET men visst var ET bak samma som på 2.8? eller var det tvärtt om? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Det är annan bakvagn på M så till ex bakfälgar från en M passar endast på en M och ingen annan. Z MMM Coupe |
|
| k1mzo: vad han menar är att det finns specifik ET för just M Roadstern och M Coupen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.