|
|
|
|---|---|
Njuren |
låter jävla bra för va sant.Undrar va dom kan kosta på BMW.Någon som vet? Länk BMW - i nöd och lust |
|
Ingick i E39 sport paket. Kostar mellan 26000kr och 30000kr beroende på gummival. Helt nytt från bmw då förstås. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
Njuren |
herregud!26000-30000?Ja har sådana fälgar på min kärra,va tror du enbart fälgarna går loss på isf? kan inte fatta att han sålde 5st sådana fälgar för 7000kr.Ja hann inte köpa dem ngn klapp dem precis BMW - i nöd och lust |
|
här finns kopior hos, svenska gummihuset.se Alla våra fälgar är av hög kvalitet. *Pris anges för 4 st fälgar. Alla priser angivna INKLUSIVE moms! M-LINE Antal Modell: M-LINE Storlek: 8,5*18" Pris*: 6900:- (4 st.) Information: **STORSÄLJARE!** Mycket snygg till BMW. Tillverkas till BMW 3/5/6/7/8/iX/X3/X5 serien. Lagervara (BMW emblem finns) |
|
|
En fälg fram(8x17) kostar 4670kr och bak (9x17) ska ligga på 5125kr. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
Njuren |
Räkna med att ja kommer handla vinterfälgar där! BMW - i nöd och lust |
Njuren |
Men fälgarna han sålde hittar jag inte,det var M5 kopior på gummihuset så troligen e det originalfälgar han kommit över o säljer till vrakpris!(sålt) BMW - i nöd och lust |
|
På Länk kostar dessa fälgarna 6500:- för 4. Köper man dessutom däcken där så ingår montering, balansering och frakt. Deras däckpriser är lägre, åtminstone på de dimensioner jag har tittat på. Jag har inte någon erfarenhet från något av dessa företag, men Molway verkar betydligt billigare... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kunde köpa likadana för 5000 med sådär däck... Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.