|
|
|
|---|---|
Njuren |
Kommer ner till flerbilsgaraget där min bil står efter inte ha tittat till den på 1,5 veckor.Har inte kört pga snön.Kommer fram till buren (säkerhetsbur för bilen) o tror inte mina ögon...det ligger nån sorts lera o skit över hela huven,grillen vindrutan lite av taket....ja fick panik!Körde ut bilen o sköljde den med ljummet vatten ganksa länge sedan gav den en rejäl tvätt.Vissa fläckar går ej bort o har påpekat detta för hyresvärden o de går med på att betala vad som behövs för att eventuell polering elle ngt.i buren där bilen står finns en "uppsamlingsplåt" för vatten skit lera mögsom tinner ner igenom markytan för garaget är underjordisk, o den plåten hänger precis ovanför min bil!Så släppte ett fäste o skita ner hela bilen o det hade tom torkat.Så nu undrar ja om ni fick en spontan tanke typ "hela huven måste poleras" "kalk löser upp lacken" eller liknande,isf lämnar ja in den på ditec så får de kolla upp bilen.Dokumenterade hela upptäckten me kamera skickar gärna bilder för de som vill se! MVH NJUREN! BMW - i nöd och lust |
|
Vill se. Och på dom bara. Två bilar är fler än en.. |
|
| M25:a? | |
|
Njuren: Du får gärna skicka bilderna till mig! Kane: Annat namn för 523iM ;) ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
Njuren |
Ok ska skicka ikväll! någon som vet?ang lacken kan den blivid skadad klarlacken eller något? BMW - i nöd och lust |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.