AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
32.042

M-paket II till E46?

Sida 8 av 8
Bole: Om Razvan säger att det ingår så skulle jag tro att så är fallet även för Sedan :)

En diff, eller diffen som du så fyndigt fortkortade Diffusorn är en differential och inte en bit plast :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
bole
wendtan :) förlåt snälla jag orkade inte skriva..är det okej?
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Wendtan.
Pratade precis (1 minut sen) med förenade bil igen. Samma svar på nytt. 6500:- för plastdetaljer, inga dimljus, inga lister inget annat. Ring till de i Centrum och kolla.
Konstigt att andra får olika svar...
bole
får man väl klaga hos bmw för inkompetent säljpersonal :)
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Pratade med GBG precis...
Samma svar där också...6500:- UTAN dimljus, utan lister etc...Tar tillbaks min ursäkt då det är inte jag som hörde fel utan...ja säg det...
Razvan: Vi kan ju kanske konstatera att Bmw är Yra då de inte vet vad de säljer i detta fallet. Jag fick iaf samma svar som Palle av förenade bil Fosie.

Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Man tycker BMW Group i GBG borde veta...frågade honom och han tyckte det lät som man lurade kunderna genom att säga att M-paketet kostade så mkt. Han läste från något papper (citat) där han tyckte allt verkade luddigt, och gällde bilar utan dimljus.
Mvh
Märkligt att det ges så olika svar beroende vem man frågar, hursohelst i mitt paket ingick som sagt allt utom duffusorn eller "bländare" som det också kallas och den jag fick köpa loss för ett rabatterat pris á 573kr.
Ett litet inlägg till i all välmening: Ni som inte har dimljus original, bered er på att köpa kabelsats á 192:50:- samt ljusreglage med dubbla dimljusknappar á 605:- Sen så var det inte så enkelt som jag först trodde att bara koppla in kabelsatsen typ vid framlyktorna som på äldre modeller, nej man var tvungen att dra hela vägen fram till A-stolpen...Men har ni redan dimljus som originalutrustning så behövs inget av det jag listar upp.

Mvh: Peter Barrljung

"BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller"
bole
Razvan ... fan åxå att det inte går men ja får väl vänta på ett annat tillfälle :) brudarna kommer före spoilern :P
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Bole.
Ja du får prioritera:)
Bole: Kjolar som kjolar :)

De lär förhoppningsvis gå fler tåg hur som haver.

Länk
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Kostar 6950:- nu..haken är ifs att vi inte kan skicka den...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.