|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Hej Sista datum är tionde november. Mvh |
|
bole |
o när pröjsar man? |
|
1000:- i förskott resterande belopp vid leverans. Mvh |
|
|
BMWs M-paket är inte så komplett...de säger att dimljus inte ingår utan bara "plasten", dvs front, sidokjolar och något där bak. Så var det på Förenade Bil i Malmö i alla fall...Vet inte om det är generellt. |
|
|
Sista datum är den 22.e Priset kan komma att sänkas 300-500:- pga att mängden av paket som ligger beställda än så länge. Alla som beställt fram till nu kommer att "drabbas" av sänkningen Mvh |
|
|
BMWs paket innehåller dimljus. Jag har sett förteckningen över delarna som ingår och dimljus ingår definitivt, i vart fall i det som jag får i leverans nästa vecka. Vad som tillkommer är diffusator och bromsluftskanaler hos BMW. |
|
bole |
Hmm ... det e synd att detta köp inte inträffar till våren..pga vintern så tror inte jag att jag kommer att handla nu tyvär... |
|
JFR. Jag var på Förenade Bil i Malmö och frågade specifikt och fick ett utdrag på delarna som skulle medfölja. Han sa och visade mig på utdraget att ENDAST plastbitarna skull medfölja i paketet för 6600:- För att vara extra säker frågade jag OM dimljus skulle medfölja i paketet för 6600:- men det sa de att det INTE gjorde. Att de har fel eller inte kan jag inte säga, jag bara redogör för vad de sa till mig. Mvh |
|
|
Razvan: Ja de låter fel, då paketet som Bmw säljer är lika kompletta som de du säljer. Till sedan/touring medföljer tydligen inte rear diffusor. I paktet för coupen saknas istället främre nummerplåts hållare/bas. Priset 6600 kr är ju ett kampanjpris som slutar gälla den sista november. Efter det så återgår priserna till 12-13 kkr för det totala paketet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Wendtan. Antagligen men anledningen att jag frågade 3 ggr var att vi diskutarede detta förr. Tyckte det var BRA pris och skulle kolls vad som ingick. Skall ringa Förenade Bil imorgon igen... Jag tvivlar inte på att de är kompletta, men som sagt..de sa endast plastdetaljer, och utan dimljus...Men för säkerhets skull så ringer jag imorgon då jag antingen får be om ursäkt på forumet för att jag hört fel eller så har jag rätt:) |
|
|
Razvan: Jag kan bara svara för vad som ingår i paketet till fullpris iof. Men priset skall vara nedsatt och enligt uppgift från förenade bil fosie samma paket som sålts till fullpris innan. Det är mycket möjligt att du har rätt dock, man kan ju inte annat än lite på vad dom säger. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Även jag har kollat upp på det på Paulssons Bil här i Hbg. M-Sportpkt till touring med mina 10% rabatt (BMWCS) Pris inklusive moms = 6678 och kampanjen varar hela november ut. Dimljus och rear diffusor är inräknat i det priset, men rear diffusorn ingår inte till touringen som wendtan säger. //Palle |
|
|
I BMW´s rabatterade pris till sedanmodellen (jag gav 6400:- i sep) ingår allt utom diffusorn och bromsluftskanalerna. Dvs även dimljusen ingick. Jag fick köpa loss diffusorn samt bromsluftskanalerna för 981kr så totalsumman blev således7381kr. "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Nice..då ber jag om ursäkt för att ha redogjort för BMW gubbens ord... Sorry till alla drabbade. Mvh |
|
bole |
hur kommer det sig att diffusorn inte ingår för sedan modellerna? |
| Vet ej, i "mina" paket ingår det i alla fall...kör inte med halvmesyrer:) | |
|
Razvan Terme: :))) //Palle |
|
bole |
Men jag menar ... om diffusorn inte ingår...kan d vara så att diffen inte finns för sedan eller den ingår bara inte? |
bole |
a juste razvan..:) går d att betala in cashen 25-te? :P |
|
Bole. Den ingår bara inte tydligen, men de skall finnas då jag har den monterad på min bil...Det går tyvärr inte, alla skall ha samma chans, och "reglerna" skall gälla för alla:( Sorry |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.