|
Sida 6 av 8
|
|
|---|---|
bole |
Alltså...jag vill INTE beställa nåt bara för att få beställa massa grejss efteråt...har haft en sån liknande erfarenhet o jag vill inteeeeeeeee gå igenom det mera :) blir ba förbannad då...så.. Razvan & andra VAD är totalpriset på ALLA delar som man behöver för att installera m-paketet :) ? |
|
7500:- för paketet plus 700:- för luftkanaler. Det kan bli billigare oxå om jag får ner frakten men räkna inte med det, låt det komma som en eventuell överraskning. Bara så du vet. Den lilla M-vingen på bagageluckan ingår INTE i paketet, inte hos mig inte hos BMW. den köps separat. Mvh |
|
bole |
hmmz ... ok vettefan om vingen är så snyggt men...va kostar vingen hos bmw? kanske fixar den ändå |
|
Bole: Vingen kostar 1100 kr. + 80 kr för fästtejpen som sitter under. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
bole |
så från 6500 från början e vi uppe nu i 8500 kr :) |
|
Bole: De kostar 12600 kr på Bmw när kampanj erbjudandet går ut. Tycker du inte att vingen är snygg så finns de ingen som tvingar dig att köpa den. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hej 6500:- kostade det förra gången vi hade det uppe. Som sagt det kan komma att kosta under 7k men jag vill inte lova och inte hålla det. Vingen kan nog oxå beställas från mig och blir troligen i närheten av 800-900:-. Bole: Det är absolut upp till dig, jag tvingar ingen...sist gjorde jag det som en kul grej för att jag ville ha den på min bil och gjorde det pro bono...:) Mvh |
|
bole |
wendtan ... Razvan.. missförstå mig ej jag KLAGAR inte :) ... jag försöker bara summerar...jätteroligt att d går att köpa billigare... |
|
jag/vi klagar inte:) Kul med andra som är intresserade oxå av E46:) Det är bara roligt att diskutera om detta tycker jag... Mvh |
|
|
Wendtan: Listen finns med i Komponentöversikten ...men inte i paketet... Kan ju vara så som du skriver att cupén har den med, det paketet är ju dessutom något dyrare om jag inte minns fel... Jag tyckte det hela var snudd på lurendrejeri och att skylla på att en del bilar har drag och andra inte...då borde de vara konsekventa och skilja på bilar med olika regskyltar eftersom de så generöst skickar med två främre skylthållare, en för europaskyltar och en för de mindre usa skyltarna... razvan, kolla upp ordentligt så att diffusorn (märkligt namn) verkligen hänger med "BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller" |
|
|
Thunderswede. Vi beställde dessa från BMW i våras, 7 paket till bilar med/utan PDC och coupe/sedan. Alla hade diffusorn (jäkligt konstigt namn:)), så jag hoppas inte de ändrat receptet:). Mvh |
|
|
Allt ingår..kollade idag med leverantör.. Mvh |
|
bole |
här är ytterligare en bildmontage på hur d skulle se ut på min .. (exkl sidolister, bara framspoilern) Länk |
|
Det ser bra ut...förrändrar en del men den fronten.. Mvh |
|
bole |
mm blir lite maffigare ... har bestämt mig att INTE lackera bilen dock :) |
| Razvan: kan du maila mig info om gruppköpet av m-paket. är intresserad. | |
|
Patricia. kolla dina mail |
|
| Nån som vet hur länge BMW Group har erbjudande på m-paketet? | |
|
bmw_patricia: Hela november ut. //Palle |
|
|
Palle: Ok. Razvan, när är det deadline för anmälning? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.