|
|
|
|---|---|
yttryck |
hej ! blev påkörd idag av en bilist han backade in i mig, hans fel, killen kör iväg med igenfrostade fönsterrutor med noll sikt. Det blev inga stora skador, lätt sprucken stötfängare, skyddlisten spucken, blinkersglaset sprucket. han vill helst undvika inblandning av försäkringsbolag. Han vill att jag let<r fram en bil o plåtverkstad som kan bedömma kostnaden för reparationen. undrar nu vilken verkstad i Stockholm Söderort som är duktiga och med bra priser. jag har en BMW E30 Touring. tacksam för svar mvh Igge |
|
Klart han vill göra upp i godo utan poliser då han åker på vårdlöshet i trafik.... och vill han komma undan utan påolisen är det väl bara att se till att du får rejält med valuta för din medverkan.... Delarna är väl bara att ta orginal BMW ( varför inte hela jobbet på BMW så att du vet att det blir bra gjort.... du betalar ju inte...) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
BMW Bollmora är BMW´s enda plåt och lack i Stockholm. Åk dit så får de syna skadorna. |
|
|
Hubbe Jag tror faktiskt att Bilcentralen i Segeltorp har plåtverkstad. Det verkar iaf så på deras hemsida... :) Har dock ingen erfarenhet av den. |
|
yttryck |
Hubbe ! bor i Tyresö. har du adressen dit . klockrent ifall dom har plåtverkstad /Igge |
|
yttryck: Vintervägen 4, Bollmora enligt BMW's hemsida /Rickard |
|
|
yttryck: Tjena! Det ligger på samma väg som godis-svampen :P om du vet vart det ligger! Alltså vid centrum! Mvh David |
|
|
Kan inte rekomendera Tyresö... Har en bil som blivit repad efter en krock därifrån. Ett riktigt skitjobb. Har fått lacka om själv efter 2 år... Men det är ju bara min erfarenhet av Tyresö.... |
|
|
Detta är vad Henry Melin (BMW Danderyd numera) sa till mi när jag ville lämna in bilen där. Precis: Vintervägen är det. Angående resultat så vet jag inte. de hann inte laga bilen innan den såldes. |
|
yttryck |
David: jo jag vet var godissvampen ligger, tack allihop för infot. Hmm..angående deras dåliga ryckte. till att börja med så vill jag bara få ett kostnadsförlag så att min motpart kan förstå vad kalaset kommer att kosta... I´ll be back /igge |
yttryck |
då det hela handlar bara om en sprucken främre stötfångare så gick jag med på att han köper en beggad på skroten och att han ordnar med montering. Jag förutsätter att stötfångaren ser fräsch ut som sktoten säljer... hälsn Igge |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.