|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Mercan va för jkla fin, men BMWn va int helt dålig den heller.. Lite mer bilder på BMWn: Länk | |
| Ojoj det blev nästan för mycket på en gång med så mycket skönhet samlat på en o samma bild :) | |
|
Vilken BMW?? ;) |
|
|
Första gången jag väljer Mercedes för BMW ___ Länk |
|
|
För mycket plastrattar på Mercan!!! ;) /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Vilken skönhet! (även bilen va snygg vill jag minnas:) // Lazze Länk |
|
|
Såg att Haynes har kommit ut med en handbok hur man bäst skruvar i Mercedes:Länk ___ Länk |
|
| då hade man nytt skrivbordsunderlägg iallafall : ) | |
| Njae, föredrar nog Mercedes på alla fyra ändå... (Tolka det som ni vill) Hehe | |
|
Thats ONE Merc I can live with !!!!! :-) Smakfullt stylade båda två. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
Aldric |
Ikk ... följer det med batterier till henne? "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
Tänk att en -84 Merca skulle ge mig ha-begär...trodde jag aldrig! __ BMW CS #5221 |
|
|
fasen, min internet filter på låter mig inte se den. det står .fok i domänen och då stoppar den mig pga "nudity"...vad är det för bil? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: Det är en BMW med en Mercedes på huven. I det här fallet är Mercedesen en vacker 19-årig brunett ;) Direktlänkar till bilderna enbart: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk ///Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
ok. Du fick jag upp den...bilden menar jag:-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Damen hade man ju inte precis tackar nej till... Men är det en 4:a under huven på bilen? | |
|
För er som struntar i Mercan så går den här länken till enbart BMW:n Länk ;-) // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
tycker det ser ut som en 6:a tror att fjäderbensstaget skymmer ett par insugsrör men jag kan ju ha fel också ;) Mercan var det då ingasomhelst fel på, give her to me!!!! =9 "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
| Ja det är skönt och tur att smaken är olika. Tycker att tjejen på bilden var ful och et plastigt glättat påklistrat smil. Inte min typ, för billig :-) | |
| Länk | |
| Var det verkligen nödvändigt att väcka _två_ flera år gamla trådar för att posta den länken? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.