|
|
|
|---|---|
|
Hej Min 328:a besiktades förra året för första gången, men ska inte bilen besiktas detta år? Har inte fått några papper. Den är född år 2000. Eller är det så att man ska besikta 2003 och sedan hoppa över ett år för att sedan besikta nästa år 2005? på en 00:a? Mvh Kristian | |
|
ring bilprovningen och fråga... 0771-600600 Men det kan mycket väl vara så som du säger... Jag borde veta eftersom jag har jobbat där men jag kommer inte riktigt ihåg... Men om det var första gången du besiktigade förra året så har du ett år fritt efter det, och det borde vara detta året då... Kanske kom ihåg lite ändå... :) //Peter |
|
|
Din bil ska ine besiktas förrän nästa år, sedan varje år efter det... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Tackar mina herrar! Nu ska jag fortsätta sova ett tag till på jobbet tills det är dags för lunch. Som vanligt får man bra svar. :) |
|
Eliminator |
Hej jag har också jobbat på bilprovningen å bokat...Från det att bilen tas i bruk så besiktas den det 3:e året å det 5:e året... Alltså om du nu besiktade den förra året så är detta dit fria år å sen nästa år ska den besiktas igen (2005) å sen efter det så har du ett till år fritt, å sen sker besiktning varje år efter det. Å oroa dig inte dom brukar vara bra på å skicka hem papper i god tid ;) Vem fan behöver brud när man har en bmw!! |
Eliminator |
Hugabuga.....Telenummret till Kundtjänst är 600800 Det är bokningen som du kommer till om du slår 600 600 å dom kommer ändå hänvisa dig till 600 800...HOJJ vilket tjat det blev nånå =) Hoppas nån blev lite klokare iaf. Vem fan behöver brud när man har en bmw!! |
|
Eliminator: Du blandade nog ihop det lite... ? "Alltså om du nu besiktade den förra året så är detta dit fria år å sen nästa år ska den besiktas igen (2005) å sen efter det så har du ett till år fritt, å sen sker besiktning varje år efter det." Detta året är fritt, men efter nästa besiktning (2005) ska den besiktas årligen... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Eliminator |
Jeppe Ja det stämmer =) Det blev lite grötigt det där =) Det är så jag menade Jeppe= rätt Vem fan behöver brud när man har en bmw!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.