|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Är sugen på att skicka ner framänden lite. Har hört att bilen kan bete sej sämre när man byter fjädrar, stämmer detta eller är det bara att sänka den en bit. Är det mycket jobb att göra det och vilka fjädrar ska man välja. Vill inte att den blir alltför "stötig" | |
|
Hej. Ja vissa sänkningskit sänker ju inte alls bak, dvs har kvar originalfjädrarna bak. Så det är väl lugnt, även om ett helt väghållningskit vore det bästa (men sen så kostar det ju en hel del också). Om man sänker den blir den väl lite stötigare men får samtidigt bättre väghållning + läckrare utseende. Hur som helst, min var sänkt enbart fram och jag har nu sänkt även bak och har ett par framfjädrar/sänkningsfjädrar fram, till övers från mitt sänkningskit som sänker 30mm.. Så om du vill ha dem så finns dem så att säga ;) /tack heej |
|
|
Hej. Ja vissa sänkningskit sänker ju inte alls bak, dvs har kvar originalfjädrarna bak. Så det är väl lugnt, även om ett helt väghållningskit vore det bästa (men sen så kostar det ju en hel del också). Om man sänker den blir den väl lite stötigare men får samtidigt bättre väghållning + läckrare utseende. Hur som helst, min var sänkt enbart fram och jag har nu sänkt även bak och har ett par framfjädrar/sänkningsfjädrar fram, till övers från mitt sänkningskit som sänker 30mm.. Så om du vill ha dem så finns dem så att säga ;) /tack heej --- If I can't take my BMW with me to HEAVEN, I'll rather drive it to HELL. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.