|
|
|
|---|---|
|
tja vad ä'r de för skillnad mellan en 750 å 750 lång i prestanda typ 0-100 är ju på samma men efet de å en 750 är ju inte nå snabb just 0-100 är ju istället 100-250 dom ångar på som bäst så kom å säg nu vad ni tror å¨VET å hur mycket vägen EN 750 LÅNG BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- | |
|
siffran 2450 kilo står i mitt brief , men ja vet inte vad som avses. minst 2 ton väger en iL iaf , så det kanske är bilens vikt inklusive alla vätskor och full tank ? |
|
|
nja de är nog tjänste vikt typ full tank å alal värskor =))) fan å sladda med en sån lång på vintern fan vad tuft lite tung den ska vara att slänga ut ----------------- men du wadel du som har en 750lång hur går dom i höga farter trycker dom på nå bra å känns en kick down nåt i 180 som på en vanlig 750 ------------- nu vill ja bra veta prestanda skillnaden Mvh NIclas BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Har haft både ia o ial och märkte ingen skillnad . Ångar på duktigt bägge två. |
|
|
ofan men hur går de skilljer ju typ 500kg i mellan dom =))) är ju som typ bara 500kg men men men är de mer hk i LÅngen eller annan utväxling bara BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
|
Hämtat ur försäljningsbroschyren för 750i/iL från 1/88: ____________________750i__________750iL Tjänstevikt________ca 1930__________1980 Tillåten totalvikt______2310__________2330 Tillåten last________ca 380___________350 Bränsleförbrukning: Blandad körning______1,42___________1,47 Landsvägskörning_____1,00___________1,05 Stadskörning_________1,76___________1,81 Acceleration 0-100______7,4____________7.4 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
oki trodde en 750 lång vägde mer BMW 3,0Si-Powerd by Hx50 turbo and bilstein suspention's...... -norrland race crew- |
|
| det är längre bakdörrar och bättre komfort också...har en kompis som har en 735il allefall bättre komfort bak, rätta mig om jag har fel | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.