AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.894

Irriterad på bmw.

Sida 2 av 2
Njuren
kanske borde länka alla diskussioner om S***A översatt på tyska till BMW AGs största boss (utan autopowers siteadress med förstås) o se vad han säger! bor i malmö men drömmer ändå mardrömmar om att få Oljeservicelampa tänd på stockholmsemeter!

BMW - i nöd och lust
Njuren
semester

BMW - i nöd och lust
Tack för allt stöd!!
Jag kommer ta att prata med chefen så snart jag kan. Kommer även dela med mig av en del tråkiga historier och tala om exakt vad jag tycker om hur bmw group generellt har behandlat mig. Kan ej gå in på detaljer kring vissa saker då det har uppklarats på plats men som ändå inte borde inträffat från första början.

Rundik:
Visst jag förstår hur du tänker men saken är ju att Förbesiktningen borde ha visat att blinkerserna var dåliga. Gjorde ju en förbes. pga att slippa om besiktning. Om nu Bmw tycker att bilen var godkännd vid det tillfälle tycker jag d borde stå för kostnaderna.

Har ju trots allt fått bilen i topp skick hos just det här stället för ca. 30 000kr samt insp 1 och insp 2 gjorda hos samma verkstad på ett år!

Ny bild 18 Jan-
Länk
Robert Lundberg:

Har mig själv nästan att skylla.
Det är jag som är för lat för att åka till ett annat ställe, finns inte så många norr om stan som jag har bra erfarenheter direkt så varför inte ta d närmaste. Dum som man är.=)

Ny bild 18 Jan-
Länk
Soki: Hoppas du orkar fullfölja problemet.Okey att det är små pengar, med det är faan i mig en principsak tycker jag.
Själv har jag inte haft några problem med BMW i Norrköping, förutom en tjurig person som sitter på service sidan.Men teknikern som jobbar har alltid ställt upp och fixat problem.
Sist hade jag min bil en hel dag för felsökning.Betalade endast för ett nytt batteri...
Hoppas att allt löser sig för dig...

"BMW make the world faster"
Visa användare
472
w9816
D7 -??
Men hallåå. Om grejerna (lamphållarna) inte håller för ett vanligt lampbyte är det väl inte verkstadens fel. Jag tror liksom inte att en auktoriserad verkstad har så dålig koll på hur jobbet skall göras att man bryter sönder nåt, och tydligen var det ju något fel där då det inte gick genom besiktningen?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.