|
|
|
|---|---|
|
är det??? har inte ens Ac i min -91 | |
Gemini__ |
Vad exakt är din fråga? "Mer lyx på bmw 735 -88?" samt "Är det???". Din är helt enkelt dåligt utrustad, fanns mycket smått och gott att välja till E32:an när det begav sig. //Thomas Länk |
|
Enda jag använder är AC och mittarmstöd , resten tycker jag är onödigt såvida bilen har automat. Många tysksålda e32 med små motorer saknar AC , det var ju trots allt 15 år sedan de här bilarna var top-of-da-line.... bmwkillen : årsmodellerna har inget med utrustningsnivån att göra , det beror snarare på vad den första köparen valde till , även tidiga bilar kan ha massor med extrautrustning , dock tillkom det lite extraprylar de senare åren som inte fanns på de riktigt tidiga - kanske kan någon fylla i exakt vad som tillkom och vilka år ? |
|
|
kollar man på en bmw 735ia -87 så har den mer lyx än 91an typ elstolar fram o bak, ac, asc m.m jag har inte ens det på min 91a tycker det ä konstigt |
|
|
jag kanske var otydlig men det finns 735 87:or som har allt och de som har inget , samt 91:or som har absolut allt och de som har inget. årsmodellen spelar ingen roll utan det är det utförandet bilen är såld i som är avgörande. ja.. såvida du inte kollat på samtliga årsm 1987 och jämfört med samtliga 1991:or för då har jag såklart fel , å andra sidan har jag sett båda tomma och fulla 87:or så jag vet att det finns högst varierande utrustningsnivå i alla årsmodeller. |
|
|
var står utrustningskoderna? MVH ANDREAS |
|
|
Du kan hitta dem under baksätets sitt dyna om du har tur. I vissa fall har man även hittat dem under framstolarna.I båda fallen är det en till synes helt vanlig lapp på 20 x 20 cm som koderna är angivna på. Annars kan man slanta upp ca 200-250:- på BMW och få en sk. utrustningslista. Mvh. Patric Min(fd.E32)/38:a Länk BMWCS #4598 |
|
|
jaha ja ska kolla om det sitter på min... MVH ANDREAS |
|
|
En standardutrustad 735.a E32 är/var ingen lyxbil alls...snarare en bekväm familjebil.. Det var som sagt utrustningen som nybilsägaren valde till som gjorde bilen till lyxbil på den tiden det begav sig :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.