|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Har kollat pris på remus från Mekonomen idag, kostade 4130:- per st och eftersom en M behöver 2 st... /PG |
|
|
okej , då fick svar snabbare än mig (drog iväg ett mail) . Blir som sagt var nästan 8500 tot. då , vilket man får ett "handbyggt" för . /MVH Tony |
|
|
jag förundras fortfarande över titeln i denna tråd: "billigaste" till en M Coupe? Varför? Billigaste måste ju vara sämre än det som sitter på originalet så varför byta? Billigaste hittar du på Speedo eller OK. garanterat skräp. Det är som att ha en kontaktannons där man söker den fulaste och dummaste tjejen... Är inte din ambition att ha det bästa? sedan kan man därifrån utgå var man kan få det bästa billigast... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
hej "z3c 4 ever" Tycker att du läser rubriken fel i så fall : -Rubrik: Billigaste SPORTSYSTEM till Z3M roadstern ? - Håller med dig om man formulerar rubriken : -Billigaste AVGASSYTEM till Z3M roadstern - Vanligt vis så byter man till ett sportsystem för att få ljudet eller prestandan . Men ärligt kan nog dom flesta säga att man gjorde det för att få ljudet . Sedan finns aspekten att det är ofta är snyggare . Och om du läser om ovan rubrik så tror jag nog att du förstår vad jag menar !? (då jag inte söker vad som helst men till ett bra pris ) . För prisskillnad är det på sportsystemen ex. är bara att läsa ovan tidigare inlägg i denna topic . Hoppas det vart mer klart för dig nu MVH Tony |
|
|
Håller helt med Z3c 4 ever, varför billigast?? Passar väl knappast till en m coupe, behåll original i så fall, är avsett till bilen i fråga. Varför inte fråga sig istället vilket sportsystem som är bäst inom din budget. |
|
|
har ni tråkigt på jobbet eller ... "matroxMGA" om man inte vet inom vilket span ett sportsystem ligger på så är det endå lättast att fråga som jag har gjort i denna tråd . -Rubrik: Billigaste sportsystem till Z3M roadstern ? - Var hittar ni båda Cupe någonstans ???? LÄS texten . Försök att håll er till topicen , inte konstigt att diskutioner skenar iväg med onödiga inlägg . NI FÖRSTÅR VÄL ENDÅ MIN FRÅGA ? Om inte så maila mig så kan vi ta diskutionen där , istället för att fylla forumet med en massa skitsnack .! MVH TONY |
|
|
phiber: jo...jag hade faktiskt rätt tråkigt när jag skrev just detta inlägg :-) Har du kollat på ebay? Jag såg Remus där för mycket bra priser i går. |
|
|
ebay check , dom är inte så intresserad av att skicka till sverige bara ... ///MVH TONY |
|
|
Väcker upp tråden för att kanske få ett svar på frågan ..? Tänker uppgradera avgas i viner till ett som LÅTER BRA ( murrigt å högt).. till en billig Peng! Vad har ni för erfarenheter av detta /peter BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Tja, det jag hade kollat på om jag var i din situation är supersprint eller något specialbyggt av tex feritta. Fast jag har inte hört hur hamanns system låter iofs ;0) /// Viktor |
|
|
phiber Tjenna! letar du M roadster? ska sälja min påkotade pärla i vår tänkte jag! slå en kik BILEN Länk M.E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.