|
|
|
|---|---|
\\\M 325i ZENDER/// |
Hej killen i frågan vill byta sin bil mot mej.Tänkte kolla om det finns någon snäll örebroare som kan ta å titta på bilen? Länk Eller kanske någon som redan vet något. --- Projekt trippel xXx i gång. |
|
Vill han byta sin bil mot dej??? Gå inte med på det.. :-) Två bilar är fler än en.. |
|
Gemini__ |
Hej! Har skickat ett mail till dig... //Thomas Länk |
D-diddy |
¨har du pratat med killen? jag kan åka dit om du pratar med honom och säger att du skickar en "kompis" ty jag orkar inte leka spekulant. David "The unattainable is invariably attractive" |
Gemini__ |
"BMW325IZENDER" Din mailadress fungerar inte, har du ngn annan adress? //Thomas Länk |
\\\M 325i ZENDER/// |
prova denna: meisam_80@hotmail.com --- Projekt trippel xXx i gång. |
\\\M 325i ZENDER/// |
D-diddy:klart jag kan säga en kompis;) --- Projekt trippel xXx i gång. |
\\\M 325i ZENDER/// |
Vi tacka er som tänkte hjälpa mej,det har löst sej.Tror jag behåller min egen;) Gemini=U are best. --- Projekt trippel xXx i gång. |
| Gemini: Såg att det är din 1000:e dag som registrerad! (11/2) Kanske man ska gratulera!? =) | |
Gemini__ |
Haha!! Ja där ser man! Klart du får gratulera =) Man tackar. "M325IZENDER": Ja, det låter klokt att du behåller din nuvarande bil. Föressten vad har du för E46:a? Ha´re gött! Mvh: Thomas Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Skulle mera gratta Gemini för hans utsökt vackra M5a Stort ha begär när man ser den. Men grattis till 1000 dagar på Power :)) jag har bara namnsdag idag :DD och 943 dagar på Power. ///MVH Hasso Länk |
Gemini__ |
Kul att höra att min M5:a faller dig i smaken Hasso. Får väl passa på att gratulera på namnsdagen da =) Och som sagt, snart har du också 1000 dagar här på forumet, hehe! Mvh: Thomas Länk |
|
Grattis hasso! |
|
|
Bara 1000... Färsking. |
|
|
Vad har jag! Sorry för spammet. :-) |
|
Gemini__ |
"Anders S." och "Player": Ja, ni ligger på samma antal dagar. Vet ni att ni registrerades exakt samtidigt åxå. =) Kika på klockslagen för registrering. Mvh: Thomas Länk |
|
1004 idag... 1003 igår! Hasso: Du e ju en färsking! ;-) ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Hepp! Verkar som att funktionen för att räkna dagar slogs på en viss dag... "alla" gamlingar på forumet verkar vara 1004 dagar idag... 12:00 dessutom... ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Magnus det bjuder jag gärna på :)) kan ju int va gammgubbe i allt :) ///MVH Hasso Länk |
|
Det var väl då nya forumet drogs igång. Innan dess behövde man inte registrera sig för att göra inlägg om jag minns rätt. /Micke |
|
|
De finns en gammal tråd om detta fenomen, så jag råder alla ovan till att söka o sluta dubbelposta trådar som redan finns:) BMWCS Syd #05392 Sök först, fråga sen. Bitte! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.