|
|
|
|---|---|
Jessie |
Hej. Finns det någon BMW som har 300cc spridare eller något liknande? tänkte ladda 0,6 och upp mot en 320 hk. MVH |
|
bmw 745 turbo har ca 285 cc o m,ed lite högre tryck så har du 300 cc Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i |
|
| har 745 inte 271? kan komma ihåg fel? | |
|
deyt kan stämma är osäker faktiskt, men dom borde kunna ge 300 cc med rätt tryck Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i |
|
| jofan visst borde dom det, jag var nacka idag vid garager, precis som du, vad ska du göra där om det blir nåt? bygga turbo eller? | |
|
Hehe japp jag va oxå där vid nacka Japp ska turbo konvertera min 535 E28 :) om du kommer in där så kan vi hjälpas åt lite :) jag kan fixa fram 745 spridare om du vill ha ring mig på 0709-562903 så snackar vi Kör: Opel calibra Turbo Bmw 520i |
|
| nja dom spridarna e för små, ja vill ha 600cc åtminsdonde =) | |
|
380cc.. sitter på M5 3.8 BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
700cc har jag över |
|
| andreas: har du spridare till salu? vad kostar dom? | |
|
Japp de har jag. Lär ha 900kr/st, jag gav 1050kr/st för dom på VM performance Det är helt nya lågohmiga spridare |
|
|
ok, vet du om det går att köra låg ohm med ihop med prospark? det var jag som maila dig ang, intercooler för några dar sen, antar att du glömde kolla om du hade ett paket liggandes? |
|
|
Japp du kan köra såna då. Om du kopplar effektmotstånd imellan. Ic paket hade jag inte för närvarande tyvärr, kommer om några veckor.. Mvh Andreas |
|
| ok, det är lungt, har inte pengar förrän den 25:e ändå, om ens då, kommer ett par pinnbultar till toppen och så nu i dagarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.