AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
999

Vad tycker ni? Ska jag montera shadowline el. ej?

Bo
369
Booya
530iA Touring -94
Mitt tycke om shadowline har gått upp & ner. Ena stunden tycker jag att cromelisterna gör sig väldigt bra på bilen å andra stunden så kommer jag på mig själv med att hålla handen framför synfältet för att försöka få en bild av hur det skulle se ut med svarta lister.

Så vad säger ni? Bilen (touringen) är diamantsvart med vita blinkers runt om och rullar sommartid på M5-fälgar (3.8:ans)

Har ngn möjligen en bild på en bil med likadan "bestyckning" som vår, fast då med shadowline så meddela mig mer än gärna!
Plumber
Jag hade införskaffat shadowline-lister direkt. I mitt tycke är det jävligt snyggt, speciellt när du har diamantsvart lack.
m_johan
Smaken är som baken, delad... Personligen tycker jag att det är snyggare med silverline..
Jag trodde jag ville ha shadow line på E39an( Aspensilver) för Stouts blev himla fin ( se: Länk ) MEN sen såg jag fler Aspensilver E39or med orginal shadowline ( Stout har ju lackat sidolisterna a la facelift..) och en Aspensilver E39T utan kromranden i sidolisten och med 15" plåtfälg såg för tattaraktigt och sunkigt ut i mitt tycke....

Men smaken är som baken: bred och delad....

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.