|
|
|
|---|---|
|
Äntiligen kom det, hade kuggat 3 gånger tidigare som Mohsen så jag vet vad han snackade om, hehehe. Det känns perfekt, kört hela dagen idag, kör min brors bill, en bmw 320 90- så det e jävligt skönt. Fast blev stoppad redan första dagen. Det var typ 4-5 polisbilar vid kanten o dom stoppa mig och kontrollerade körkort (pappret + iD) sen såg han att det var idag jag fick det så smilade han å sa att folk blir inte soppade på typ 30 år och du blir stoppad första dan, sen så kontrollerade han om vi alla hade bälte på oss och det var allt. NU vet jag hur det känns att alltid kunna ta en bil och köra var fan du än vill, SKÖN känsla, nu känner jag mig verkligen medlem i BMWforumet. | |
|
Gratulerar! Då är det bara en egen bimmer som saknas då :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Grattis! =) Nu blir det lite mil på vägarna i sommar antar jag=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Grattis grattis =) |
|
| Stort grattis! Själv får jag vänta tills i höst =( | |
| Gratulerar. Minns själv hur skönt det var... | |
|
Makaveli: Jag vet hur det känns, tro mig, en vardag klockan 02:20, (nu) kom jag hem efter att ha kört lite, känslan är underbar, men jag behöver väl inte förklara! :) Att du kuggat tre gånger är skitsamma, tro mig, det viktiga är att du har körkort och att du håller hårt i lappen. Det där dåliga självförtroendet man hade angående bilkörning försvann ju totalt samma dag. Jag anser att mina kuggningar var ett stick i hjärtat men att det önade sig i längden, har du samma känsla eller är du samma förare nu som för tre uppkörningar sen? Återigen grattis! Vet hur de känns! Håll hårt i den förbannade lappen och bli inte för tung med foten., förr eller senare händer det. Läs min tråd(uppdaterad), jag blev ju påkörd, mitt på ljusa dagen! i lilla Linköping, såg att du kom från Malmö, är där i ibland, och det finns ju en slags jugge och arabmaffia som ÄGER vissa vägar(tror de) så ta det lugnt och lycka till! grattis! Mvh Mohsen |
|
| Grattis, grattis! =) | |
-BeeMWe- |
Hähä grattis :) |
| Grattis ! Mött mig på Gustav så tar vi ett race hehe....nä bara skoja. Ut och fixa brudar med dig nu. | |
|
grattis grabben nu skanar du bara en FET kärra ;) "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Grattis ! (om du fortfarande har kvar det ;)) ) |
|
|
Tack så mycket allihopa Ja fan jag får väl spara pengar o köpa en egen bil, tänker på 325 E30 (helst svart) med tunade rutor och nice fälgar, poooo då e d skitfett. Mohsen: Ja jag vet att du vet hur det känns att kugga 3 ggr, känns riktigt i hjärtat, och jo jag märker att jag e bättre förare än första gången jag hade uppkörning. Angående Jugge o Arab maffian så e d inte större sak, dom e inte så som alla tror. Och ja jag ska hålla i lappen hårt. RobtheBank: Heheeh, jag känner fan igen dig från nånstans, vet inte varifrån. Bmw320i: Hehehe tack jao jag har det kvar =) Tack åter igen allihopa. |
|
|
grattis...fanns en skit snygg 325:an diamantsvart till salu nu..här på börsen..200hk...men de är nog fan 190hk för mycket i början...jag knäckte motorn+lådan och allt annant med mitt första år....nu har ja mognat till mig lite...nu när ja har M3:a:))) ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.