|
|
|
|---|---|
|
Inte SÅÅÅ snygg, eller??Länk | |
|
Haha...Guldkandidat till "Varför Måste Dom??" HUVA! |
|
|
Hehe usch.. Man har ju sett en del smaklöst ombyggda bilar men detta tar nog f-n priset i de flesta kategorier.. /Carl ______ Länk |
|
|
Jag trodde inte att en Z3 kunde bli fulare.... men det kunde den visst... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
Mugge, vad gör du på Z forumet om du tycker de är fula? Back Off!! Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Så jävla ful! 19" :-) VD med R&D "Vill inte vara som alla andra, och är det inte heller" |
|
|
Vadå, den var väl snygg ? ;)) |
|
|
blädra några frames framåt så får ni se BMW NAZCA: helt fantastisk design ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Mugge: Hamnat fel? Min E34 var visserligen trevlig och fin men fick fungera som vinterbil då Z3 känns lite vassare.. Ha en bra dag. /Carl ______ Länk |
|
| Är det så de ser ut på Mars? | |
|
inte allt för sexig //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Hm den kan nog klassas som det värsta man sett. Länk |
|
|
Fredrik M: Ta det lugnt... visste inte att det var så viktigt för dig att jag ska tycka att du har en fin bil... Menade inte att förolämpa någon... två.åtta: E34 var en mycket bra bil när den var ny, nu börjar den bli för gammal... Z3, tycka vad man vill om den, är klart modernare... 4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste! |
|
|
visst är bilne lite udda och kanske inte den vackraste men man måste ändå beundra hantverksskickligheten aha, Mugge har blivit poppis nr ett på Z forumet? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.