|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det funkade! Vore faktiskt kul att se den renoverad till "originalskick". Väldigt 80-tal. Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;) |
|
|
WoW! Vilken porrig inredning!!! Mvh Abbe Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Oförskämt porrig bil, mitt habegär börjar växa! Snälla....köp den quixotic eller någon annan...jag har inte mer plats ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Metallica-mats: det där är inte bilen jag syftade på, bilen jag pratar om är breddad en halvmeter och cremévit. Går ej att ta miste på om man sett den. |
|
|
Vadå 80-tals räser.....? Har sett den innan här på Börsen.. Pistolas: Bilen du tänker på är antagligen en ABC-breddad E24.. Vet att "avn" här på forumet äger (ägde?) en sådan. Kanske kan ha varit hans? Den har gått i Blekinge innan.. |
|
|
En BMW 635 CSI ABC... Väldigt ball o väldigt dyr när den kom.. kolla här Länk BMW 325 Turbo.... WWW.REPTIL.NU www.supramannen-racing.com |
|
|
Hur tuff somhelst ! en sådan och ett par cremefärgade loafers , mintgrön kavaj med uppknäppt skjorta och titelmusiken till Miami Vice i stereon så är ju dagen gjord ! |
|
|
Japp, såg ut som en sån som svarta Koenigen. tror inte den hade vinge dock, med nån gräddkolavit pärlemolack typ. Och M-färger :-) |
|
|
BMW-beroende: Intressant vagnpark du har. Vore kul och se en samlingsbild. /Rickard |
|
|
Pistolas: Okej, detta var de bilder jag fick från Quixotic2.. Två bilar är fler än en.. |
|
| Bara älskar att det sitter en tyg gardin i bakrutan....är ju så man får resning:-)))) | |
|
Den hade inte gjort ont att ha.. Som wadel säger, Miami Vice varning i massor! Tänk att åka på 80talsfest i den :-) mvh Johan. Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Rick; Min ambition är att ta foton på dem i vår/sommar. LTK; Long time no see....vi får skaka tass någon gång i åt så att vattenpumpen inte hinner mögla bort ;-) /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
BMW-beroende, låter bra det.. Hämta du 635an så kan du ju titta in på vägen :-) Nog har väl du plats.. mvh Johan. Länk |
|
|
Nu är monstret till salu igen: Länk |
|
ormen |
Den passar definitivt in i Boogie Nights 2! (om den nu skulle bli av) Grymmt porrig, oj oj oj, eller i nästa Svart katt vit katt... |
|
Tur att den står så långt bort.. Man slipper fundera :-) mvh Johan. Länk |
|
|
Men det är väl inte samma BMW eller ?!?!?! Var inte den breddad ??? Billy B-10 Länk |
|
| Dyr är den i alla fall! Jag skulle inte betala mer än 30 loppor för bilen, framförallt med tanke på hur pass svårsåld den kommer att bli i framtiden. Bilen är ju lite FÖR modifierad... det blir mest en kul grej att ha den et tag, och det vill ingen betala 80 tusen för. Eller hur? | |
|
Den är verkligen helt underbar i sin totala absurdhet, släng i ett gammal kassettband med Eurythmics och du har en formidabel tidsmaskin tillbaka till det glada 80-talet :-) MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.