AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
4.811

BMW 635 cremévit breddad?

Sida 1 av 3
För längesen så rullade det omkring en breddad, vit/beigevit 6-serie som var extremt breddad, med M-färgerna över motorhuven eller liknande, den hade 13-14tums extremt breddade fälgar.
Skapelsen var mkt ful, men dock unik
Den stod och samlade damm på en bilfirma på Huddingevägen sist jag såg den för 10år sedan.
Min fråga:
Har den sålts eller figurerat på denna sajt? vore kul att se lite bilder på den igen.

:-)
Den bilen hade jag nästan glömt, underbar på sitt eget sätt, var till salu på blocket.se förra året. Ljusbeige skinn (som inte så original ut) och några skumma fälgar. Tyvärr såg den ut att ha levt ett mycket hårt liv. Det är GARANTERAT samma bil som du talar om, M-ränder över huven och fruktansvärt breddad.

MVH,
E38B12
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Kan det vara den som har funnits till salu ett par gånger på nätet, bor i södra norrlan, typ ö-vik, junsele, eller liknande? Helt vit inredning i sk. "skai" material, inbyggda högtalare i nackstöden?

Ett riktigt vidunder, mend m-färgerna över motorhuven. Men, ej breddad såvitt jag vet. Stämmer det i övrigt? Har bilder och info om den i sådana fall... :)
E38B12
Japp, det är nog den, undra om det finns några bilder nånstans :)

quixotix
Bilen jag pratar om var breddad lätt en halvmeter, fälgarna var säkert 11-12tum breda, fast små :-)
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Jag tror att det är samma bil som jag och E38B12 pratar om, tiden och hans beskrivning stämmer rätt bra överens.

E38B12, är du helt 100 på att den var breddad? Jag kan ju faktiskt ha misstagit mig på den punkten... eller minnas fel.
Såg något liknande till salu på blocket i fjol som sagt, kommer inte ihåg någon breddning men den var cremévit med hemskt vit inredning, såg nästan overkligt vit ut på fotot...
Tror det satt några slags Kamei-hjul på den, typiskt 80-style med skumme "ekrar"...

quixotic2: vill du vara görsnäll och maila bilderna & infon på den du har?
Är inte HELT säker ang. hur breddad den var, men jag tror att den var breddad på något sätt.

MVH,
E38B12
...något absurdt sätt :-)
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Har en laddning bilder här, det är verkligen ett unikt exemplar. Mailar dem till Wicked, säg till om någon mer vill ha! :) GRYM kärra! :)
jaha den ja den har jag varit sugen på till och från det var en 82:a om jag inte minns fel här är då iaf min tråd jag drog upp i höstas: Länk tycker den är/var helgrym men jag ville rädda den till originalskick fråga mig inte varför

quixotic skicka bilderna åt mig också

"Även en 316 kan man ha skoj med vintertid"
detdär med högtalarna i nackstöden fattar jag inte, borde vara oskönt nått jäkulst!

btw tackar för mailen med bilder info mm. det var precis den jag tänkte på

"Även en 316 kan man ha skoj med vintertid"
be
573
bengt
325i Touring -06
540iA -93
635csi -88
528 -86
502 -59
Var utanonserad här på börsen 03-09-29 begärt pris 75.000:-
ej såld samma ägare fortfarande. Vad jag kan se på foton Ej breddad. Någon som är itreserad av Reg. nr / ägaruppgifter sänd ett mail.
mvg

BLJ
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Är det någon som har kikat på den här bilen "i verkligheten"? Den är ju en bit bort, så det vore roligt om det fanns någon som varit och tittat på den och kan berätta mer om hur den egentligen är. Jag är väl inte direkt spekulant, mest fascinerad över en så pass speciell bil och intresserad av om åren har varit nådig mot den... :)
quixotic2: Kan du maila bilderna till mig också tro? Det låter som om man bara måste se den här bilen :)

///Masten

"En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera"
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Kan du inte lägga upp bilderna där fler kan se de? Snälla.

Mvh Abbe

Länk
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Jag mailar dem till er också, men jag måste nog snart göra en liten area på någon servr på jobbet där man kan stoppa undan sådant här, för det blir mycket mailande emellanåt! :)
Tack för bilderna quix, lite hallickstuk på den...
Det var fälgarna på den "lilla" bilden jag menade, kallar man det där ekrar eller?=)

dra gärna iväg bilderna till mig åxå pistolas73@yahoo.se

mvh
Skulle va tjysst om du mailade bilderna till mig med :) tobbelito_racing@spray.se tack.
Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Kan inte någon lägga upp bilderna nånstans?

/Erik

///Tänk först, meka sen...
Visa användare
837
MetallicaMats
E36, lagad med SAAB-lack.
Länk

Har försökt att lägga upp dom här.. Hoppas att det funkar.

Två bilar är fler än en..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.