|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har en BMW 325i Coupé - 93:a. Jag får felmeddelande när jag sätter på bilen. Det står "niv. liquid refroid" och "voir manuel de bord". Vad är det för något jag behöver åtgärda? Spolarvätska? Kylarvätska? Har fyllt på bromsoljan.. /Christian | |
|
Den varnar för låg kylarvätskenivå, du ska också läsa i instruktionsboken tycker den. Kan vara att det är för lite i behållaren eller är givaren kass. Du kan byta språk från franska om du vill, läs här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tackar för ett snabbt svar! Kom på en liten sak till. ABS lampan går på ibland när man kört ett tag och ibland så lyser den även när man startar. Är det nån givare som är kass också eller? Isf, är det dyrt att byta? Går ju köra trots att ABS:en är urkopplad, men kan ju vara bra att ha ändå =) /Christian |
|
|
Troligen en givare som är kass eler glapp. Åk till BMW och gör en felkodsavläsning, så vet du vilken. Prova också den eminenta sökfunktionen: Länk SÖker du på ABS så har du att läsa hela kvällen... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Min ABS började oxå så, me att blinka lite ibland, för att tillslut läga av helt! Men fick det fixxat för 1250 spänn! Sensorn som var trasig, i mitt fall bak, kostade tydligen 1000:- spänn! okej summa tycker ja... hoppas du vet lite mer =) " bara o växla ner o njuta =) " |
|
| Mackis: Tack för tipset, ska kolla upp det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.