|
|
|
|---|---|
|
Verkar ju hutlöst dyrt med en uppsättning tändkablar... Var har ni köpt billigast??? Fet Spis Racing Länk | |
|
Feltema!!!! (Biltema) _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
| Biltema har väll bara tändkablar till 4 cylindriga BMW, om jag inte minns fel. | |
|
Japp bara till 4cyl. Jag vill ha den satsen där kablarna kommer i ett "rör". /Mange Fet Spis Racing Länk |
|
|
Ok ok! Men va faan är inte så stor skillnad på tändkablar! Funkar säkert med tändkablar från en gammal Volvo, Ford eller nått annat jävla herk! _ _ _ _ _ _ E30 2,3L med lamelldiff!!!! |
|
|
Vad tar de på BMW?. Förmodligen svindyrt, men skulle vara roligt att veta. |
|
| Du kan ju alltid göra klassikern om du inte hittar några till rimligt pris, att sno från skroten.... De kanske inte är bra men du kan ju alltid testa. | |
| Måste du köpa alla?. kan du inte köpa lösa, till de som är sönder bara? | |
| Till min 325a kostar en sats tändkablar drygt 2200:- hos bmw, man kan inte köpa lösa och det är bosch som tillverkar dem. Hos bosch i göteborg kan man bara köpa lösa och en hel sats blir 1500:-nånting sammanlagt. Jag vet inte hur stor skillnad det gör om man köper något annat märke men på bmw säger dem att tändningen är väldigt "känslig" t o m vid val av tändstift och alla som är hifi-intresserade vet hur stor skillnad det kan vara på dyra och billiga kablar (dålig liknelse men ändå). | |
|
Kollade på Motornord, de tar 1100:-, verkar billigast. Fet Spis Racing Länk |
|
|
Varför inte köpa lösa tändkablar i lagom längd, och flytta över "röret" så att det ser "orginal" ut?! __ www.e21.se/forum |
|
| 1100kr tycker jag är till en rimlig kostnad. | |
|
Har inte röret, därav, vill inte ha alla ligga löst. Det blir till å hosta upp 1100 spänn... Fet Spis Racing Länk |
|
|
Jo, det blir väll det. Det kostar att ligga på topp. |
|
| Ser att du har en 318 -84 MangeJoh, du har inget fungerande bränslepumpsrelä liggandes eller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.