|
|
|
|---|---|
|
Funderar på en liten besök i Geneve vid tidpunkten för bilmässan snart. Finns det fler som går i samma tankar som jag? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
|
absolut, det skulle vara kul. |
|
| i samma tankar | |
|
här är i alla fall länken: Länk ser lovande ut. Datumen är 4-14 Mars. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Jag bor i zürich just nu sa jag har bara 2.5h pa taget (eller med pärlan) dit, säg till om och när ni aker dit sa kanske vi möts upp? johan |
|
|
Jag tänkte på nån gång i andra veckan. kanske rent av en torsdag för att undvika allt trängsel ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
snabba ändringar här. Det blir lördag 6 tillsöndag 7 Mars för min del. Någon annan som planerar att vara där då? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Vad får man pröjsa för ett par flybiljetter? | |
|
Enligt vad jag förstått så är det helt omöjligt att hitta hotell ens i närheten av Genéve de veckor som salongen pågår. Önskar er dock all lycka till :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kolla med Swiss och Finnair dom har i alla fall billiga flighter till Zürich. Hotell kan vara lurigt. Kolla i till exempel Lausanne, bara 1/2 timme med tag. Johan |
|
| Glömde bort, mässan ligger ganska nära taget och dom gar minst varje halvtimme till Lausanne osv fram till midnatt sa kommunikationerna är bra | |
|
gjorde precis en sökning på www.bestwestern.com och fick up 11 hotell som hade rum i Genève helgen 5-7 Mar. Hittar man inte i Genève så finns även Annemasse och Annacy ( reservation för felstavning) på Franska sidan bara några km från mässan ( Annemass går en spårvagn genom Geneve till) och oxå som johanaxelson säger: mässan ligger vid tågstationen och då är det både Lausanne och Nyon inom mindre än en halvtimma därifrån ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
snocrash |
Jag är redan pa plats. Sa far ju inte missa mässan. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.