|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada bmw-fans!!!! Har lite planer på att byta bort min e32.....då undrar jag: Bmw 540 touring 94:a 20400 mil,med mkt godis såsom skinn,klima mm.mm i toppskick...värde? & så min e32:a bmw 740 ia 93:a,med samma utrustning & också i mkt bra skick: Vilken av bilarna har det bästa marknadsvärdet?? personligen tror jag att 540:n är mera lättsåld....harr jag fel? Kom gärna med synpunkter!! | |
| är väl bäst ekonomiskt att behålla bilen du har? | |
|
på vilket sätt menar du? Samma motor är det ju i båda....om det var förbrukandet du mena? |
|
| brukar ju kosta lite att byta bil, det var så jag menade. | |
|
Hej. Nu är jag inte sån expert men det är väl nog en fråga om "what you need" Är du i behov av kombi? Tröttnat på din bil? Sedan så kan man tolka ditt inlägg lite som om du inte planerar att ha bilen så länge i och med att du frågar om E34an är mer lätt såld. Hur långt har din E32a gått? Skulle nog bytt om jag planerat att sälja vidare sedan men behållit E32an om du ska ha kvar den ett tag till. Sen så är det ju andra sidan alltid kul med nåt nytt. =)) Kanske inte så mycket hjälp men lita på "magkänslan". Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Jadu,vad ska man säga.....:) 1.alltid bra att ha en kombi 2.alltid roligt med nåt nytt 3."alla" mina bilar är till salu till rätt pris....:) men är inte trött på min e32!...som gått 20000mil Däremot tror jag att 540:n är mer värde i,om man ska lita på alla annonser jag sett..... Så jag BEHÖVER inte byta,men tänkte mer om det vore en bra affär för mej?....vi pratar om jämt byte.... Mvh |
|
|
Hm hm hm.... Eftersom det verkar som d flesta blir skrämda av en 7series driftkostnader så tror jag 540n blir mer lätt såld..trots samma motortyp, sedan så bor vi ju i "kombisverige".=) Någon du känner som vill byta? varför inte "prova/låna" bilen några dagar och känna efter? Skulle ändå kännas lite om jag nu skulle byta bort en pärla för att göra en bra affär. Ny bild 18 Jan- Länk |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! om du menar jämnbyte är det väl inget att fundera på, då gör du en kanonaffär. en 540iAT måste väl stå minst 20-30000 över motsvarande 740iA? mvh Johan |
|
Johan(Autopower) -japp,det är så jag tänkt oxå! Soki-du har ju lite rätt i ditt resonemang oxå....tyvärr är det ingen polare som har bilen....men tror att jag skulle kunna "byta" bil över en helg ändå & "känna efter" litegrann....hur är/tror ni att det är att försäkra 540:n mot 740:n,borde väl vara ungafär samma eller? Nu är det ju så att min bil avställd fram till 1 april,men han som har 540:n har inte bråttom,inte jag heller...så när min bil är åter i trafik,blir det åka & kolla i allafall på 540:n. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.