|
|
|
|---|---|
|
Dräggel dräggel slurp slurp...torka torka torkar av skrivbordet ;-) Länk | |
| Hyffsat fet, ja tack! :) Även om jag är lite tveksam till RD rent generellt. | |
mafia_shq |
ohhhhh |
| Ny länk: Länk | |
|
Även jag är lite skeptisk till RD men deras fälgar och frontpoiler till e63'an satt som en smäck... Mycket snygg! /Wille |
|
|
Herrej*vlar va snygg den var! /Manray/ |
|
|
nu börjar det likna nåt.. --- Min E30: Länk |
|
|
Snälla, ge mig... Fetaste bmwn jag har sett på år och dagar. Man skulle kunna dö lyckligt efter att haft en sådan. Vet någon någonting om motorn? Det är inge m5 maskin va? Dom kallar motorn R50, men skulle vara roligt att veta vilken maskin som ligger i grunden. |
|
|
En kommentar till... Har visat den där bilden till två andra personer, alla har tyckt direkt: "Det liknar ju en Aston Martin". |
|
| Dekker: Ja vissa drag finns, inget dåligt betyg eftersom det är en utav världens vackraste bilar :) | |
Aldric |
Var åxå inne på Aston Martin när jag såg den, men det är ju inte fel, Aston Martin är ju utan tvekan en av världens vackraste bilar. Sen att det är en BMW är ju bara bonus .. :D "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
|
Överlag tycker jag att RD gör jäkligt snygga styling delar/bilar, så även nya 600. /Richard |
|
Dragan525 |
WWWOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW!! DAMN SÅ SNYGGT!! BMW 4 LIFE AND AFTER LIFE Vill ha en sån där emmfjämma! |
|
dreggel dreggel (in med länspumpar i rummet mitt fort som f*n) ;) den var läcker om man säger som så "Även en 316 kan man ha skoj med vintertid" |
|
|
Läcker!! Ser ju verkligen bra ut. Rätt spännande utveckling ändå på BMW numera, dyker ju upp en del modeller som ser riktigt fräscha ut =) Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! |
|
|
klart en förädling av originalkoncepten! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
mycket, mycket snyggt balanserad mellan ACS icke synbar styling och Hamann vulgogrejer Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Ser för tung ut och alldeles för mycket plåt... föredrar Hartge's tolkning. MVH, E38B12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.