|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Vad kan det gå på över en dag? 500 kr? |
|
-BeeMWe-: Hör med Statiol dom brukar ha ett brett urval på bilsläp, vet att man kan hyra en SaaB men inbyggd släpp på Statiol i Vällingby för ca:800kr exkl. deposition på 2500kr |
|
| Shell i Lund tar 180:- för 4-24 timmar, så andra uthyrare borde inte vara såå mycket värre... | |
| Brukar ligga runt 200kr för 4 timmar har jag för mig. sen billigare att förlänga tiden. | |
-BeeMWe- |
Hm ok, e jag tokig som har funderingar på att åka 60 mil sammanlagt för en vit 520 e28 med rasad top ? :) |
|
BeeMWe du har nog fått BMsjukan på riktigt,själv anser jag det helt normalt. När ska alla andra komma till insikt. Fast 60mil för en 520 med knasad topp de vete tusan. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
|
Om bilen är fin i övrigt så är det värt det tror jag, annars vetetusan... Beror lite på hur vägarna och så är.. Är det bara till att plöja tråkig europaväg är det ju trist, men om det kan göras till en upplevelse är det ju en annan sak :) Hur som helst, ska du hyra ett bilsläp kan det kanske bli lite dyrare än för ett vanligt.. En båttrailer t.ex. brukar iaf vara det! Vidare kan det nog vara smart att kika lite på vad din bil och ditt körkort får dra... Jag brukar aldrig se en polis stoppa ett vanligt släp, men biltrailrar verkar vara heta på listan... =/ // Björn Eriksson |
|
|
Jag tror att Statoil Veddesta (järfälla) har en SAAB (blä!!) med med påbyggt bilsläpp! Vet dock inte vad den kostar! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.