|
|
|
|---|---|
|
jag får allt som oftast varning på dsiplayen om: bremslicht fungerar ej, men det gör dom. Vad ska jag göra? Handlar det om olika spänning i lampor ? Måste man köpa originallampor? Är det nån som vet ? ANDD | |
Scheckheft |
Hej Börjar med att rengöra kontakterna till bromsljusen. Kan räcka med det. Återkommer problemet kan du koppla från batteriet 30 min för att nollställa felminnet. Mvh Scheckheft/bmwe38.info ___ Länk |
|
Strömbrytaren är i vissa fall tvåpolig, därför kan man få dessa fel om den ena ger upp. Detta har varit uppe förut, gör en sökning på Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Är det en E34a? i så fall kan det va glapp i kabel härvan som går i det ena gångjärnet till bakluckan | |
|
Har du fått bort varningen?? Jag hade samma fel på min gammla 735:a. Det var en kall lödning i ett relä, öppna löd om, busenkelt och billigt. Mvh Micke |
|
|
Micklo: Vilket relä var det du lödade om? Jag har själv påminnelser på min E34 T om att nummerplåtsbelysningen och baklysena inte funkar (men de lyser fint). Någom som vet hur chekkontrollen fungerar i detta avseende. Typ om den mäter strömmen eller motståndet eller... /Tommy |
|
|
tommya: läs detta Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.