AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
710

Tv problem,stänger av

-V
5
-V8-Valtsu
540ia -99
Nu börjar jag bli less på mina tv:n i båda bilarna.
Tv stänger ju av när hastigheten stiger över 3km/h.Det är ju bra för trafiksäkerheten men inte för min 2-årig pojke som vill kolla på tv. Jag kör kanska långa sträckor så ni vet att pojken orkar inte vara lugn hela tiden. Går det och koppla tv:n på nått sätt att den syns hela tiden? Varifrån läser den hastigheten?
Visa användare
87
smurf
BMW 540 IA individual touring -02
Om du går in i Gör Det Själv menyn och söker där får du nog ett svar.
Mvh Tobias
Scheckheft
Hej
om nu din pojke är orolig förslår jag att du köper DVD spelare + skärm till baksätet. Problemet med TV:n: ju högre hastighet desto sämre bild. Oavsett om du frikopplar.

Mvh
Scheckheft/bmwe38.info
___
Länk
-V
5
-V8-Valtsu
540ia -99
DVD-spelararen för M3:an kostar 24000:-!
Scheckheft
Hej
billigare alternativ
Länk
4995:- hos Opel/Saab i Luleå

Mvh
Scheckheft/bmwe38.info
___
Länk
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
PÅ BMW i Sundsvall säljer de en skärm med inbyggd DVD-spelare som man kopplar till cigarett-uttaget. Mycket smidigt att flytta den mellan olika bilar! Kostar 5-6k

//Thorssa
Inte en chans att en DVD spelare kostar 24 000 SEK för en M3a. Det enda du behöver är en vanlig DVD-spelare avsedd för monteras i en bil, en speciell adapter för att koppla förbi hastighets spärren samt ytterligare en adapter för att koppla in DVD-spelaren till original TV och bordmonitor.

Jag har bara bra erfarenheter av Länk så kontakta gärna Tim för mer info och priser. De kör själva BMW och gör installationer samt att de har testat de flesta olika adaptrar som finns till BMW för att ta bort hastighets spärren på nyare bilar.

/RS2

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.