|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Som Maria säger så låter Coop bra... --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
Saxat från Zatzy för den som är intresserad: Inför: Säsongstart 10 April i samband med Custom motorshow. Succen fortsätter och vi hoppas på ett ännu bättre 2004! Den 10 April (Påskafton) drar vi iväg startskottet. Vi kör i samband med Custom Motorshow och hoppas på många utomstående som kommer och leker... Tid: 20.00 Samlingsplats: Coop Forum parkeringen (Baksidan av A6 Center) Ser fram emot en bra racehelg! --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
påskafton kl 20.00???? har man inte annat för sig än att köra bil då? vore inte en annan dag samma helg bättre???? Länk |
|
///Sashe |
Adrian: Annat för sig? Du som kör m3:a o allt.. de är väl bland det roligaste som finns..!? eller har jag missat nåt? |
|
Åker fyra stycken från Sundsvall fredag morgon, glider runt i Jönköping på kvällen och går på mässan på lördag. Vore skitkul att träffa lite annat folk härifrån! //Thorssa |
|
|
jaag är PÅ G tid o plats????? |
|
| Hmm.. tror att det blev sagt lördag 16:30 i en annan tråd.. stämmer det fortfarande eller ? | |
|
Japp, det är det datumet som gäller. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
|
Någon från borås / ulricehamns /gbg.. vore trevligt med en liten karavan på r40 :) jag hakar på ifrån ulricehamn. Följ upp detta ifall någon är intresserad av det |
|
| Tja, kommer att köra från Borås, men vet inte vad det kan bli för tid.. | |
|
kommer att köra från gbg, minst 2 bilar. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
Bmw ludde |
Det ser ut att bli ganska taskigt väder nästa helg, på aftonbladet stod de 1 grad varmt, snöblandat regn...usch Bilen: Länk |
|
Det ser ut som att det blir rätt fint väder på lördag, så jag dyker nog upp ... ** Lycka är att se livet genom en solstråle. ** |
|
Bmw ludde |
Japp det gör det, skönt att ha fel ibland =) Bilen min..Länk |
|
har vi kommit fram till när?? --- Min E30: Länk /Chrille |
|
|
japp. Schnelle fart, Härliche fart. |
|
| Baksidan coop a6center imorgon? tid? | |
|
ni åker jag mor jkp --- WWW.JK-RACING.SE |
|
|
mot skulle det stå --- WWW.JK-RACING.SE |
|
| är det 16:00 som gäller? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.