|
|
|
|---|---|
olle n |
Har en BMW 540-98 importerad från USA.Stereon tar bara udda frekvenser.dvs 99,1 99,3 99,5 osv.Går den att modifiera för att även ta jämna frekvenser, eller måste radiodelen bytas. olle n |
|
Troligen. Om man går in i setup-meny så finns det lite val, bl.a EU-US osv. Kan inte hitta instruks just nu, nåt med att hålla inne M och starta stereon tror jag. Säkert nån här som har uppgifterna tillgängliga. Sen kan det ju finnas varianter på modeller osv, men ovanstående kan vara värt att pröva, just det här med frekvensstegen har varit uppe tidigare tror jag. FP |
|
|
kan detta var til nån hjälp kanske: Länk Lycka till!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Exactly. Slå på stereon, håll omedelbart inne M tills menyn kommer fram. Stega med +/-, en av dem är USA osv, prova att ändra. Ändra inte i de andra menyerna. Funkar på Business stereo med 2-radig MID, osäker på andra modeller. FP |
|
| Jorå, det funkade t.o.m på min gamla reverse! | |
|
finns det nåt mer roligt man kan ändra där inne? Har inte kännt till det innan... blir till att testa en dag... Hålla in m + sätta på alltså... |
|
|
Länk /Micke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.