|
|
|
|---|---|
|
tjenare har äntligen köpt en BMW! (318is -88a) som jag tänker bygga lite stereo i. Det sitter i 8st högtalare och en hyffsad cd men jag vill ha mer bas. har hittat på brl ett Tvåkanals - Rockford steg, 201S. Som är på extrapris, ca:1800kr /ord.pris:2288kr... kan detta vara nått att ha? och vilka basar passar detta steg? kom gärna med förslag på lådtyper och prisvärda steg och basar.. Mvh/jpn | |
|
Hallå. Om du vill komma billigt undan, kan jag rekomendera Jensen Road Gear steget från MDS för 600:-, annars tycker jag du ska satsa på: Crunch CRUNCH V-2300 också från mds. mkt mer för pengarna. |
|
|
Snälla, inte MDS... Hellre Dan Mobility ;) --- If I can't take my BMW with me to HEAVEN, I'll rather drive it to HELL. |
|
| kom igen nu!! nån måste väl ha lite tips på hur man bygger stereo i e30 och vilka prisvärda komponenter man kan använda!? | |
|
RF är bra steg så det är säkert ett bra köp till det priset. Själv driver jag både framsystem och basrör med ett litet Punch 120a2. Effekten räcker och blir över pga att högtalarna är mycket lättdrivna. Är man inte jättekräsen, övriga systemet inte är av högsta klass och man endast ska köra basen kan man köpa ett billigare steg till denna. |
|
Jessie |
Har du inte mittarmstöd bak så ska du ju ha en bandpasslåda med port i hatthyllan. kör själv med detta. Vill du ha riktigt bra prylar så ska du ju satsa på märken som Kicker, Signat, Impact t ex. Gå in på www.ljudstudion.nu har själv ljud som är byggt av han. Jag kör med: Var meningen att jag skulle tävla i Sasca. Huvudenhet: Pioneer P90dab Framsystem: Impact drivs av Pioneer steg. Bak: 2 st Signat Rage 10" i bandpass låda som drivs av Audisons Lrx1 monosteg Lrx1. Kondensator: 1 fahrads Signat konding. Batteri: Optima Yellow top. Men där har du ett konsept som spelar grymt bra för en lagom peng. mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.