|
|
|
|---|---|
|
Funderar bara om det är någon som har provat, Han jag köpte bilen av i sommras sa att de inte va några problem men nu när ja läste villkoren så stog de att bilen måste vara minst 20 år gammal ?? adressen är: www.bilsport-mc.com | |
|
Hej Har 325:an försäkrad hos dem. Fick brev av dem i höstas att premien skulle höjas med 100% till ca 2800 kr för min bil. Samtidigt infördes stopp för nytecknande av försäkring på bilar nyare än 20 år. Orsaken var att de, enligt brevet, hade stora skadesummor på just dessa årsmodeller. //Henrik |
|
|
Har inte testat och skulle aldrig göra det heller. Tycker den förs är värdelös. Har jag en bil vill jag kunna använda när och var jag vill. Har man inte råd med förs på den bil man har ska man inte ha den. Så tycker jag iaf... /Johan |
|
| Är sugen på den p.g.a att lf vill ha 15000 av mig på garageförsäkring. Behöver inte alls vara fattig bara för att man vill komma så billigt som möjligt undan eller ?? Sen skulle jag vägra använda m3:an på vintern för jag tycker det är skönt å ha nått att se framemot | |
|
Jo men för att ha sån förs ska bla ha: godkänt garage, en annan bil ställd på dig, brandsläkare, max1000mil, ej ha bilen till och från jobbet mm mm Är väldigt mycke mer än att bara inte köra med bilen på vintern. /Johan |
|
| jo det är sant.. Men ja använder den inte som en bruksbil | |
|
Nej det är bra det :) Tycker du ska ringa runt till alla försbolag du kommer på och kolla priser. IF har alltid varit dyrast när jag kolla förs iaf. Så du kan säkert få ner prsiet. Lycka till iaf! /Johan |
|
| Ja if har ja bara blivit varnad för också.. Har aldrig hört något gott om dom | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.