|
|
|
|---|---|
|
Satt och tänkte på hur reglerna är för övningskörning... Rätta mig om jag har fel men när man övningskör med motorcyckel så får handledaren åka på en annan motorcykel bakom... Då var min tanke såhär: Får man göra detsamma med bil om man har någon kontakt mellan bilarna t.ex. Walike Talkie?(stavning)? Förmodar att man inte får göra på detta sättet men tänkte höra om någon vet hur det ligger till! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
Helt rätt, det får man inte. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Möjligen på inhägnat avlyst område t.ex halkbana el motorbana el liknande Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Då är det t.om tillåtet att köra ensam och utan körkortstillstånd... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Möjligen kan parkeringsövningar på en stor plan mellan koner vara OK med handledaren vid sidan om bilen i ständig kontakt med eleven Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.