|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
den 318iS-88 som jag åker i idag är min första bil...sen har jag haft en 316iT-92... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
M535Tokig |
En gammal hederlig 323 är riktigt roliga bilar! Trimma med turbo är ingen ide om du bara ska lägga 10000.. Mycket jobb mycket pengar=Turbo Kör med en manlig 6:a istället! Mvh. m535 världens bästa bil!! |
|
kan man hitta en 320 för ca 10000kr? är det omöjligt att kunna regga om en turbokonverterad 320? har dom stel bakaxel? nu till lite frågor ang turbokonvertering av 320.hur mycket effekt klarar org botten? vad är det för komp org? vad heter org sprutet? |
|
|
kan man hitta en 320 för ca 10000kr? är det omöjligt att kunna regga om en turbokonverterad 320? har dom stel bakaxel? nu till lite frågor ang turbokonvertering av 320.hur mycket effekt klarar org botten? vad är det för komp org? vad heter org sprutet? |
|
| jag vet inte om det är manligt med en 6:a på 2 liter och 130hk | |
| Jag skulle ha köpt en 750 e32:)...., importera själv från belgien eller tyskland, du kan säker få en ok ex. årsm 88-89 för 12-15" Köp inte e30...kan lika gärna köpa en fiat:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.