AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.799

Vågar man ställa sin M3a på gatan?

Sida 2 av 2
Tror nog Malmös innerstad är värre än Sthlms innerstad, vad jag har läst / hört än så länge. Men inget av dom är bra = inget ska hända.
Det var då ett himla gnäll på Malmö som backspegeltjuvarnas mecka. jag tror personligen att det ine är värre än Stockholm med omnejd.

Däremot ska man väl i de flesta städer som man inte vet hur läget är försöka undvika att parkera på "undanskymda" ställen. Men det tycker jag gäller generellt.

Nu plockar vi ner Jolly Roger flaggan från Kronprinsen och återkommer till våra sinnens fulla bruk. Kom hit på semester men parkera inte 2.3m från Lilla Torg en lördagkväll om du är rätt för om någon skall luta sig mot bilen ;)
Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
Jag har fått, sidoblinkers borttagna, samt M3 märket och sist men inte minst båda nackstöden stulna, (2900:- pr/st, att köpa nya)

Jag rekomenderar garage

BS
bm
860
bmw_patricia
BMW 328Ci -00
BMW Z4 3,0Si -07
Vet att det är helt off topic men när ni ändå snackar om M3 speglar. Ser man sämre med dom speglerna än de vanliga? pratar om speglar till en E46 coupe samt E36 M3 spegöarna.
Har du en E46:a tycker jag att E46 M3 speglarna sitter som gjutna. De har bra sikt och är betydligt större än E36 M3 speglarna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.