AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
640

320 turbo som ikke vil gå. trenger akutt hjelp.

Mr
168
Mr schnitzher
83 e30 323 schnitser s3t(godkjent ombydd)
har en 84mod320 med ned dreide 323 stempler.komp ca 7,5:1. 185cc dyser på 2,5 bar bensin trykk. hvis jeg kobler av besinpumpe relet starter den i noen sekunder, får den formye bensin? kjører med 323 motor styring, denne er jo lik på 320 og 323 etter hva jeg har hørt. noen tips på hva som gjør dette. hvis den får fore mye bensin er det mulig at den vil starte og gå hvis jeg setter inn 323 eller 320 dyser? mirre har jo byg en slik motor men han brukte 2,5 mm topppakning men jeg har dreid ned stemplene 2,5mm isteden for. hva kan være galt . tips?

Mr
168
Mr schnitzher
satte i org dyser og bilen startet tvert. skal nå inn med 185ccm dysene igjen og senke bensintrykket, skal bruke justerbar/progresiv bensinregulator. ganger ikke den bensintrykket med 1,4?

SR
10
SR80
316 "sleeper" -85
Hei Thomas!

Jeg har desverre ikke noe revolusjonerende svar til deg.

Jeg tror at mange vegrer seg for å svare fordi de kanskje ikke forstår alle de norske uttrykkene som brukes. "Startet tvert" tror jeg ikke så mange forstår hva betyr. Ei heller "ganger", bruker vel "multipliserer" i Sverige.. Prøv å bruke mest mulig svenske uttrykk i stedet for de norske så blir det nok større sjanse for at du får svar på spørsmålene dine.. Du har muligens dysleksi?
Det er ikke meningen å rakke ned på skrivemåten din, prøver bare å hjelpe : )

Mvh Stian
Ti
2.587
Ticco
420i -14
Du har inte blandat ihop hög och lågohmiga spridare?

//Ticco

www.ticco.com
Mr
168
Mr schnitzher
sr . ja det har jeg, men tåler og høre det, takk for hjelpen.

TICCO. nei jeg har inte blandat ihop hög och lågohmiga spridare?.

det smeller også i eksosen og turboen ble helt glødende på avgas siden. feil tenning?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.