|
|
|
|---|---|
|
Ber om ursäkt om detta funnits i en tidigare tråd men jag har letat och inte funnit. Jag undrar hur jag får bort TV spärren på min E39 -99/03. Går det att göra på ett enkelt sätt? /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) | |
|
Länk Två bilar är fler än en.. |
|
|
Tyvärr så fungerade det inte med den lösningen som länken pekade på. Den fungerade bara t.o.m -99. Finns det bara en lösning, att skicka iväg den till en firma i Tyskland och betala dyra pengar??? /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Sök inlägg det finns en kille vid namn RS2 som vet lösningen. ___ Länk |
|
| det ska gå, jag gjorde det på min M5-99 med dessa tips från bmwpower, men bilden blir inte bra när du kör, så det är ju ganska meningslöst egentligen om du inte tänkt koppla en Dvd till monitorn. | |
|
se... Länk |
|
|
Var förstiktig med www.bmw-modules.com i länken ovan. Länk /RS2 |
|
|
När jag kikade på mobilecentre så står det att man ska skicka in sin modul till dem för borttagning av spärren. Jag har ingen större lust att skicka iväg den :-( /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Mikael, Ring eller maila Tim. Deras sida är inte uppdaterad och de har flera olika typer av moduler ifrån flera tillverkare. Det är bara den äldre lösningen ifrån www.navtv.com som man måste skicka in modulen för omkodning. De nyare lösningarna ifrån andra tillverkare som t ex www.tvonnav.com är det bara en kabel adapter som man installerar. /RS2 |
|
|
Mikael, Här har du en bild på en av modulerna som har BMW original kontakter och som du ser så det är verkligen plug and play och installationen tar typ 5-10 min. Länk /RS2 |
|
|
Kanon! Jag mailar honom omgående. /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Mikael, Här är den tv spärr modul jag tror de säljer mest av ifrån www.soundlinx.co.uk plus två olika A/V kablaget man behöver om man vill koppla in en DVD-spelare och ytterligare skärmar. Länk Länk Länk Länk /RS2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.