|
|
|
|---|---|
|
Låt oss säga, i bra orginalskick, mellan 14 och 20.000mil, osv. en normal bil dvs.. vad får man betala?, hur står dom sig i värde?. /mvh jocke | |
|
Kolla på www.mobile.de! Från 30000:- på gatan i tyskland. |
|
|
inte för låta petig...gör "fel" själv ibland MEN testa värderings forumet! John John: Det knepiga är att ALLT kan se bra ut i en annons(relativt med priset), faan va folk ha blivit besviken när dom sett bilen/bilarna i verkligheten! Gäller svenska bilar oxå förståss 8) Drygt om man åkt till tyskland och får se ett skabbigt objekt bara... |
|
| Inte för att låta petig....MEN det här är värderings forumet! | |
|
silwer: lol, tog orden ur min mun ;) DAMiEN =============== Inquam Damno Tu |
|
|
Jag vet inte, men det kanske kan vara så att inlägget skrevs i ett annat forum först men sedan blivit flyttat hit. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
LOL...jo så va fallet-denna tråd började på annat ställe, såg nog konstigt ut! Har även kollat på B10 3.5:er tillsalu, den ENDA SVENSKSÅLDA begär han ju 99´skr för, sen har det varit ute för 60´oxå!!! Enda rådet jag har är: stirra dig ej blind på annonser utan åk och titta-provkör-vrid&känn på bilen som verkar intressant! Om jag själv ska he bort bilen nån gång så blir det byte, annars blir man nog deprimerad... |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.