|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
ursäkta patricia men det där är gamla bilder från i somras Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
Enligt min smak så är det inte mycket att hänga i granen! Men man vänjer sig nog. Tycker bättre om E39 :-) /Mikael Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) |
|
|
Varför nöja sig med sex...När det finns V8 ;-) Varför nöja sig med 8 när det finns v10 :) Så kommer nog nästa m5 e-60 ägare skriva!!?? M-POWER! Länk |
|
|
BMW = "straight in-line-six" !! = det är man BÄST på !!! E39 M5 V8 är ett hastverk av dålig kvalitet för att citera en tysk bil-handlare som kommentar till varför E39:an M5:or rasar så mycket i pris som den f.n. gör - E60 - V10 - M5 - förhoppningsvis och förmodligen en bra bil tekniskt MEN utseendet = = 'let me down easy' - |
|
chrille70 |
Jag tycker E60 har en mycket vacker kaross med rena svepande linjer från front till akter. M-versionen på bilderna ser riktigt bra ut den också, superläcker! Angående kvaliteten så tror jag att det är svårt att bygga en bil med ca 500 hk som håller hög mekanisk kvalitet. De är till för att köras hårt och det sliter givetvis på materialen... Men vad jag har förstått så håller M5 E39 ganska dålig mekanisk kvalitet, och allt går väl att göra bättre? MVH Chrille |
|
man brukar vara bra på det man är BÄST på, för BMW gäller det raka sexor UTAN 'hokus pokus' som turbo eller uppladdning - - jag har respekt för alla uppfattningar, smaken är ju olika och det är väl bra det och hade E60 varit en LEXUS hade det väl varit 'ok' även för mig - när jag såg en E34-touring för första gången var det kört och DET var länge sedan, inte kunde jag föreställa mig att en vacker äga en -M5touring-, jag har svårt att kunna tänka mig en E60 M5:a även om jag har råd en vacker dag, utseendet går mig emot och då hjälper det inte med något annat, typ 555 (?) hästar och V10, tyvärr - men det är ju enbart min personliga uppfattning, det är säkert många fler som tycker annarlunda och DET är väl 'ok' ocjh BMW måste ju sälja bilar så de har råd att tillverka reservdelar till E34-serien ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.