|
|
|
|---|---|
|
Hmm... Börjar känna mej besegrad av min bil... Vad är rimligt pris att begära för en 88:a 735:a med kass låda I övrigt med skinn ac dator hissar elstolar. Grymmt fin invändigt. lite små skabb på dörrarna... Mvh en uppgiven Da_loof | |
| 10000kr? | |
|
Skulle tro att det är max.Det går kanske att få ut lite mer om du säljer den i delar.Men det tar ju tid både att plocka o lagra prylarna+att det brukar vara svårt att bli av med allt. mvh/trucker Länk Länk NY |
|
svardska |
5k bjudet....första!!! andra???... |
| Sälj den i delar istället om du har plats,lust & tid....tror du får ut mer för den. | |
|
hur kass är lådan?miltalet? växlar lådan hyffsat å den inte gått över 30000mil så får du nog ut 15000:- med lite tålamod. MVH ANDREAS |
|
| Kan få 8 lök rättav av mej iallafall! | |
|
Finns ett lokalt bud i ösd på tio. Mvh Da_loof |
|
| Ok, vad är det för färg på den? Fälgar?.... | |
| Delfin grå metallic. Plåt fälgar, finns 16" Penta fälgar mot tillägg. | |
|
Ok... Är toppen felfri då? (om du nu har bilen kvar) |
|
|
Den e kvar... Toppen e kalas... ett litet tick från en lyftare... drar inge olja... Drar 0,75 på landsväg i 120-130km/h |
|
|
Den 735a som drar 0.75 i 130 km/h köper jag direkt!!! BMW CS #5139 |
|
| Åkt östersund-sundsvall tur och retur på 300kr med två cheva 350 i skuffen... Enligt mina beräkningar drog den 0,75 då. enligt datorn 0.8 | |
|
Inte många omkörningar va? =) Fast automaten har "lägre" utväxling (aut. 0,73 man. 0,81) på högsta växeln jämfört med den manuella... Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.