|
|
|
|---|---|
| Yes, där satt den!!!! Bakåtsträvare hänvisas till köksingången! :-) | |
| Jag säger bara: JA TACK! :) | |
| ååånej inte en till Bangle bil | |
|
Vill ha!! Lite problem med att få plats med både tjej och vovve bara, men tjejen får väl skaffa egen bil!! mvh Berg Life's a bitch..... and then you die..... |
|
| Nja... Jag håller mig lite avvaktande till den där jag. Kändes lite väl vulgär. Men visst var den tuff, och den är säkert läcker i värkligheten. | |
|
Usch nej! Snygg från sidan men fronten ser ut som om den rymt ifrån Citroens eller Renaults framtidsavdelning, hela den aggressiva BMW-looken är som bortblåst (precis som på nya 7:an). Stente: Vill inte kalla mig bakåtsträvare men jag är rädd för att det blir köksingången för mig :-). Tyvärr verkar tiden förbi när man fick ha-begär för varje ny BMW modell som presenterades. Ljuva 90-tal! Men man lär väl vänja sig så smått med tiden. |
|
|
Vad tycks om aktern då? En Audi TT med ryggsäck... Menlös svullen front. Saknar BMW:s traditionella aggresiva uppsyn. //Magnus (In through the kitchen door) |
|
|
Är det den framtiden BMW-galleriet går till mötes? That's it! Jag lämnar BMW - i framtiden. Cabrioleten ser ut som en blandning mellan Porsche och Crysler stratus, fast med Playstation i instrumentbrädan. Lika illa är det med 7-serien. Samtliga Touringmodeller har alltid avlöst varandra i fulhet. För övrigt anser jag att alla E39 bör förstöras |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
P-Kjelle:Har du halkad av i Ikeakurvan eller??? MVH Hasso |
|
Okej, är det nån som får för sig att destruera sin e39:a så har jag ett annat förslag: Skänk den till mig! (Så man har nåt rimligt trevligt att köra sen när alla BMW:s blir apfula) //Magnus |
|
|
Ful Ful Ful! Ser ju inte ut som en bmw mer än en gammal volvo! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.