|
|
|
|---|---|
| var inne på FB idag för att kolla på den nya X3-a...Schysst bil utvändigt men rena rama toyotakänslan invändigt...handtaget är gjort av den billigaste platsen som finns, instumentbrädan lika så, dörrsidorna skall vara av skinn men är snarare av skai, radion ser ut som hämtad från Daiwoo osv- likförbannat vill de ha 575 000:- för bilen - ALDRIG I LIVET säger jag bara...vill inte ens byta det ena hjulet från E39 mot skitbilen...ÅSIKTER VÄNTAS!!! 645Ci var dock jävligt läcker förutom spolarna till spolarvätskan som är i "aluminium" men ser ut att vara köpta på Göfabs 10kr avdelning...skärpning BMW (något sådant ser man minnsan inte på en MB inte ...) | |
|
Jag var också inne på BMW idag och kollade in en X-3 för 595.000. Visst, jag håller med dig, den kändes plastig invändigt, men jag tyckte den var läcker ändå.Men jag är ingen Jeep/SUV människa, så den har inte en suck mot touringen. /Anders |
|
chrille70 |
Jag har inget att invända mot kvalitetskänslan i BMW X3. Visst, den är inte lika välbyggd som t ex E38 och E39 men ändå mycket bättre än de flesta andra bilar. Det vill säga, den känns riktigt bra! Dessutom är designen riktigt lyckad. Hade lite svårt med plast-sjoken från början, men nu gillar jag den riktigt bra! MVH Chrille |
| Chrille70, ja den känns välbyggd jämfört med toyota, nissan osv men där är en viss prisskillnad- typ 400´ (invämdigt dvs...utvändigt är den kanonfin) | |
|
Efter att ha kört X3 i en vecka kan jag bara säga att den öveträffar alla mina förväntningar. Helgjuten bil i allt förutom öppningshandtagen på insidan av dörrarna. Där har du rätt, resten är en smakfråga. "Skönheten sitter i ogonen på betraktaren" brukar man säga. Och vilken fyrhjulsdrivning, sen!!! Bosse J. Bosse J. BMW CS 185 |
|
|
Varför sa du så för? Nu blev jag ju sugen på den!Förvirringen tilltar! /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.