|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Han körde överladdat flera år med standard låda & drivaxlar. Höll förvånansvärt bra till drivaxlarna flög. Det håller!! | |
|
Min bil slirsr å på kopplingen! kör man på 3an i hundra trycker ner kopplingen å gasar på å sen släpper upp den så hugger det int eens till längre utan den bara slirar! Byta orginal kopplingen med arbete å koppling skulle dom ha 5200kr för ! och om jag skulle ha sinter koppling skulle den kosta 5000kr bara kopplingen!. M.E |
|
|
Skulle nån kunna länka till nå sidor som säljer sinter koppling till m3an? eller tel nr? vore snällt! / Mange M.E |
|
| Jag kommer att börja med distribution av Helix sport- och racekopplingar inomm kort. Tillsammans med AP Racing och Sach är Helix marknadsledare i Europa. Skicka ett mail till info@peansweden.com så återkommer jag med alternativ och priser. | |
|
Tjena stacke Tänkte höra vad du kör för bromsar på din M3a? Vill ha lite tips.. :) Mvh Per |
|
|
Per; Med tanke på ens jobb så är det nästan lite pinsamt att erkänna att det sitter originalbromsar på E36:an, än så länge... Jag har 323:an som banbil/BMW Cup och har därför lagt mer 'krut' på den bilen. Jag kan dock erbjuda många bra delar till M3:an. Nu vet jag inte hur du använder bilen (gata/bana etc), men om du kör lite mer inspirerat på gata skulle jag personligen välja DBA 4000 skivor (slitsade) och Carbotech Bobcat-belägg. Vid bankörning Carbotech Panther Plus-belägg alt Performance Friction-belägg och byte till andra belägg vid 'normal'-körning för att slippa komfort-nackdelarna som alla racing-belägg har (gnissel, damm, slitage etc). Mer info finns på www.peansweden.com och hör av dig om du har fler frågor! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.