|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå, finns det nån trevlig person som sitter på lite roliga filmer på Bäckis lr bmwandreas bilar? Vore kul å se! Tack på förhand! | |
| kolla sbr:s hemsida på bäckis 9.50 repa, jävlar vad den pinnar iväg =) | |
| Ja vet! Jag har den filmen redan... den är ju inte helt slö om man säger så:) | |
|
Finns ju en film med Ärtans bil också, dock med gammla motor. Faan vad dom går =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| Ärtan har jag haft länge å dreglat över:) | |
|
Så du och ärtan är ihop?! =) __ www.e21.se/forum |
|
|
Haha!! Jag har 2st gamla filmer från år 2002 då den var svart och hade våldtagen orig motor |
|
| Bra!!! Lägg upp dem då... :) | |
|
bmwandreas. Lägg upp dom är du snäll:) Man kanske kan få lite sommarkänslor genom en sån film! Det här vinterskiten börjar bli riktigt jobbigt... |
|
|
hmm har ingen plats för dom nånstans på nätet har även lite när bäckis busar sönder sin vxllåda |
|
|
Andreas: Skicka över dom till mig så slänger jag upp dom.. Adda gunnar_norin@hotmail.com på msn.. |
|
|
Andreas: När får man se filmerna??? Du har ju blivit erbjuden hjälp med uppload nu..... :-))) // Jonas BMW är det rätta valet...!!! |
|
|
bmwandreas: skicka mess till mig på icq så kan jag lägga upp dom på krimmen.. samma adress som du hade på grenrörsbilderna.. //Fredrik Lite BMW Turbo`s: Länk |
|
| Hur går det med filmerna grabbar:)? | |
Rotti |
Det blir inge film,,,den som väntar på nå gott...mmm |
|
Jag kan dela med mig av en film ;).. När jag hade min 1.1liters polo 85:a och börnar mot en asfaltskant ;).. Ni ska höra de "vassa" motorljudet!;P.. mvh Uffe |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
Sådär då, det är allt vi har på datorn. Mycket mer finns på vhs:) |
|
|
Ni får komma till våran firma sen och kolla på filmer, och köpa roliga saker:) |
|
|
Sen kommer filmen då jag testar min bil lite utanför garaget. med bara 1 kilo ladd, och lite väl bra bromsar bak:) Länk |
|
| har ni firma eller ska öpnna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.