|
|
|
|---|---|
|
Se länk om test Länk | |
|
Dags att byta M3an mot en 318, alltså?! My Bimmer is my mistress |
|
| nej, nej du ska skaffa en M3 e30 | |
|
Tretretti: Onej Onej Onej:)))) kanske mot en sex serie den som lever får se..... |
|
|
Starre: vinterbilen lagad för 6-siffrigt belopp...? ;–) Länk |
|
| ...nu ser det "normalare" ut... ;–) | |
|
Vänta nu ! Dom här motorerna har byggts för att användas å inget annat. Dom pallar för det man ber dom om och jag ber gärna min motor om lite extra :-) (värt varenda liter). Kul förövrigt med en artikel som inte smutskastar imorterade bilar. // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
|
en dagen jag säljer min pärla kan den nya ägaren känna sig bergsäker på att bilen varit överpedantiskt skött på alla möjliga plan. Den får ibland t.o.m mer kärlek vad gäller omvårdnad än tjejen, hehehehe. Är kanon nöjd med motorn, komforten och det underbara ljudet från dess Eisenmann lungor:) /Dominik |
|
|
Den som köpte min förra E46 316i kan känna sig lugn, motorn är oredntligt inkörd och bilen pedantiskt skött. Samma gäller för nuvarande bilen trots 6:an :) Ganska grov generalisering i artikeln. ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Ja, att en bil med mer effekt är värre körd än en slö bil kan man väl räkna ut utan att läsa tester, så har det ju alltid varit Livet börjar vid 200 |
|
|
En bil med mer effekt är kanske också byggd för att klara lite hårdare påfrestningar? //Thorssa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.