|
|
|
|---|---|
m_johan |
Var ute o kikade på lite äldre bmwbilar.. Vill ha något att meka med i garaget resten av vintern.. Verkar detta vara en kul bil ? Länk Hade iofs velat ha en 7serie lr liknande att göra i ordning till sommarn men de ligger lite för högt i pris tycker jag dock.. Någon som har nån erfarenhet av dessa bilar? |
|
sitter det inte z3M speglar på den? ska du renovera till originalskick så köper jag gärna speglarna av dig :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Den blir snart skattebefirad, så det är ett plus. Jag hade hellre köpt en E32, det är nyare bil och lättare att fixa reservdelar till. Men visst, den kostar lite mer också... Z3c 4 ever: Eller så är det Biltema original....? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag har sett den annonsen i ca 2 år, med samma bild.. Frågan är hur den är idag? Lars |
|
m_johan |
Bilden kanske är tagen på 80talet? vad vet jag.. hehe Men hade vart kul att testa iaf.. Köper man den så har man iaf en skattefri bil i garaget.. Bara att ta en billig försäkring när man vill finåka på sommarn.. Tror lalaw :att det är nåt skumt på gång?:) |
m_johan |
Vad är det föresten för skrotpeng på en sån där bil? Man kanske kunde köpt den och plcokat delar och ändå tjänat en slant vid skrot?:) |
|
Den bilen har varit till salu i 6 år nu. Från början var den i bra skick, besiktigad och sånt... De skulle ha 7.000 för den då om jag minns rätt. Sedan dess har den stått uppställd bland buskar och träd och är mer eller mindre ett vrak nu. |
|
|
mums, bra årsmodell om man nu vill ha en spis med fläkt under huven =) __ www.e21.se/forum |
|
| Billig okej, men handen på hjärtat 518 ...... | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jag tittade på den bilen förra året....bilden ljuger lite kan man säga...skulle kosta en färmögenhet avseende både pengar och tid att få den godkänd i besiktningen...inte värt pengarna tyvärr :-( /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
Kopplingen på den bilen är iaf paj "slavcylindern" läcker så den är inte körbar nu.... E-12 Billy B-10 Länk Min pärla ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.