AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.209

Värde 318i -88

Sida 1 av 2
M40 motorn, lucka, ej metallic, 20000mil, lite rost i dörrar.
5.900:-

Om den funkar som den skall gissar jag på mellan 10-15'...

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
kristoffer

15? I vilken del av landet då?

Re
456
Real Power
e28 528i -83
Jag säger också 10'-15' kr
pistolas: I hela landet till rätt kund som vill ha en billig och fungerande bil i bra skick.

Bilar blir per automatik inte billigare och billigare för att till slut bli gratis om bilen fortfarande fungerar, är i bra skick samt att efterfrågan finnes. Alla faktorerna som jag just nämnt gäller än idag fortfarande E30, prisbilden har alltså stabliserats de senaste åren.

Ditt prisförslag i denna tråd ser jag som oseriöst ;)

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Vad tror ni att min är värd då?

---
Min E30: Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Motor:
M40B18, konfilter från "GreenCotton", chippad, vassarekam, 2" ERNST-Sport avgassystem utan katt,

Kaross:
Sänkt, shadowline, Iilla M-technik vingen, "Hella"s mörka framlyktor, ögonlock, Reiger Infinity Spoiler, svarta njurar, lackade sidospeglar, 4x vita blinkers ,15" alu

skodda med FULDA 205/55/15, krängnings hämmare från 318is, lamelldiff och sist men inte minst en
///BMWPower.nu framrutestreamer :)

Övrigt:
Stolar från is:en med rut-mönster, taklucka, elspeglar, Låg utväxling 3000rpm@100km/h= rolig i låga hastigheter.

---
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
20300mil och ingen rost...

---
735
F-n deejaywasp är vi grannar eller?
Jkpg, Torpa eller??
Pistolas.....Skulle gärna vilja ha länkar där sådana här bilar kostar 5900......:)
Runt 10000 gissar jag,kan bli mer/mindre när man sett bilen.
Deejaywasp.....fin bil!!!
Svårt kanske & säga pris,rätt person kan ju betala vad som helst för den....varför sälja en sådan fin bil alls???
hmm...han skrev ju att den var rostig, vem köper en rosthög för 15kkr?

pistolas: Hoppas du inte tog illa upp men jag tror att helt rostfria 88:or är det ont om i sverige. Lite rost i dörrar klassar jag inte som en rosthög utan det ser jag som normalt skick för en såpass gammal bil (och är även mycket vanligt på senare bilar som E36)...viktigare då att motor/drivlina är i fungerande skick. Men det är min personliga åsikt.
En viktig poäng är att jag inte heller sett bilen och kan därför inte säga mer än så. "Lite rost" kan betyda alltifrån ytrost till hål...

deejaywasp: Din bil tror jag ligger i samma priskategori som POWERMs...tyvärr höjer inte de modifieringarna du nämner det generella andrahandsvärdet på din bil, lär avskräcka lika många som det imponerar på. Hade nyligen den här diskussionen i en annan tråd.
Om den betingar ett högre värde för dig skulle jag istället behållt den. Det är ju lite din personliga smak som satt prägel på den.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Deejaywasps är bra mycket finare än min, varför jag undrar är att jag håller på att förhandla med f-bolaget om ersättning för en skada,.
Jag har sökt på olika anonsplatser och det är svårt att hitta en -88 skattad och bes för under 10'.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
735: Japp torpa...

---
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
POWERM: Bor du också på Torpa... Har sett en röd E30 där... Är vi med grannar :) ?

---
Re
456
Real Power
e28 528i -83
deejaywasp

Jag tror du kan få 20' kr utan större problem för din pärla!
deejaywasp: Jag bor på väster
hur är det med geografin Jönköpingsbor? Där deejays bil brukar stå är söder, torpa är faktiskt inte förän uppe vid torparondellen ; )
735
POWERM: Söder? Är det inte väster isf? Var Torpa börjar verka diffa en del... Bor på Scheeleg, om detta är torpa, söder, eller väster vete gudarna. Känner att ja inte har så mycket att sätta emot då ja är inflyttad sen 1 1/2 år tillbaks...

Kul iaf m mycket folk fr jkpg på siten..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.