|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Tackar för en trevlig vår träff. Synd bara att det blev lite dyrt. Tyckte nog att poliserna var lite hårda. Jag åkte på bältet och dimmljuset (800:-) Sen så rök det väll lite gummi. Tyckte att spiralkinder showade gööötttt. Hade gärna velat bränna lite till men ni vet ju att 19" däck är ju inte gratis. Mer sånt på sommar träffen...... |
|
|
Vart är bilderna.... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Gligge: Vad det du som hade den där röda 318:en med mittarmstöd? Länk Länk |
|
|
du glömde farthållaren...... =) Hörde på ryktes vägar att du är mörk rädd. det måste man va med så mycket xenon. Kan hyra din 316 som adventsljusstake till jul:p men det är ju klart du behöver ha ljus när du ligger i min rökridå.... Ha det gligge |
|
|
Helt klart en bra träff! Hoppas det blir ett repotage som förra året, så det kommer upp lite bilder. Synd att man blev enda E30, får kanske åka E34 nästa gång så man smälter in lite mer... |
|
|
Ja, det var ganska många E34 måste jag säga. Träffen var väldigt lyckad. Jag tyckte också om den där 530i V8:an med Sonderlacken. Jag(Schnitzer), HD91 och Highspeed_M5 har inte bestämt exakt datum för sommarträffen än, men vi kommer att meddela en tag innan så alla kan planera in det i sina kalendrar. Bara att hoppas att det passar så många som möjligt. Vi ser gärna fram imot mer folk än vad det var nu, även om det var helt OK, men ju fler det blir dessto roligare blir det. Highspeed_M5: Om du inte får in bilderna på Autopower så kanske jag kan fixa in dem på min frilanssida, men Autopower borde kunna hjälpa dig, men säg till annars. //Schnitzer Min M5: Länk |
|
|
Schnitzer: Ja det låter bra. Jag håller på att redigera bilderna, det blev ruskigt många "pics" =). Jag ska fixa bilderna och skriva någon "hurtig" text om det hela så får vi se vad de säger.=D. Nästa gång kommer jag åkandes i 325e. Då får vi se om jag blir ensam E30. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Misano: Din e30 verkade dra iväg rätt bra när jag såg dej på rakan i söndags, nånting gjort med den eller? Du har inte lust o sälja den? är på jakt efter just en sådan nu. Som sagt skulle vara kul med lite bilder från träffen snart. Mvh Henrik |
|
|
Tur att man såg tråden nu när det redan är för sent.. =( Men får hålla bättre koll sen till sommarträffen... Då är jag gjuten Min bil: www.autopower.se/galleri/visa.asp?id=1142 |
|
|
carlsson535: Jasså det var ni som stod på rakan :-) Åkte förbi och kollande en sväng, börjar bli lite folk där nu. Tyvärr är den inte till salu, men helt klart en bil att rekommendera, hur kul som helst... |
|
|
Jag håller på med bilderna från träffen. Det kommer dock ta en stund till. Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| Kom igen nu lite tempo! Bilder | |
| Kom igen nu lite tempo! Bilder | |
|
Det är på gång har jag hört. //Schnitzer Min M5: Länk |
|
| När kommer bilderna? Det är ju snart dags för andra träffen;) | |
|
Jag har skickat iväg bilderna till någon som kan lägga upp dem på internet. Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
| Var kommer bilderna att hamna? Här på autopower eller? | |
|
Vet inte. Jag återkommer med länk till bilder. Det är 175 mb bilder så alla bilder kan nog inte läggas ut Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Fortfarande inga bilder från träffen:( ------ Länk |
|
|
Nu har jag sett bilderna, tack till "Highspeed_M5" som skickade mig bilderna:) ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.